Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی قانع  رئیس سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان کرد: بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) در خیابان مشکین فام دچار  آتش سوزی شد و  انبار لباس‌های بیمارستانی را درگیر کرد و قبل از سرایت به سایر نقاط بیمارستان و بروز حادثه‌ای جدی مهار شد.

او تصریح کرد: آتش‌ سوزی در بیمارستان حضرت علی اصغر، خیابان مشکین فام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز اطلاع داده شد و دو ایستگاه آتش‌نشانی شماره یک و دو به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانع ادامه داد: با مشاهده و بررسی اولیه تیم‌های اطفایی مشخص شد، ساختمان دو طبقه‌ای در محوطه بیمارستان، که محل نگهداری لباس‌های بیمارستانی بود از قسمت انبار لباس‌ها در یک اتاق ۱۶ متری واقع در طبقه دوم دچار آتش‌سوزی شده بود که دود و آتش  به قسمت‌های دیگر و قسمتی که بیماران بودند وجود نداشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز افزود: آتش‌نشانان در مدت زمان کوتاهی ضمن جست و جو برای خروج کارکنان شعله‌های آتش را خاموش کردند و تخلیه دود انجام شد.

او اضافه کرد: مشکلی برای بیماران و کارکنان ایجاد نشد و کار در بیمارستان مانند روال عادی در حال انجام است و آتش نشانان بعد از انجام عملیات لکه گیری و کارشناسی علت این حادثه، محل را ترک کردند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد

داود منافی پور دبیر مجمع جهانی علی اصغر گفت: دوخت لباس شیرخوارگان حسینی از سال ۱۳۸۶ به طور رسمی و با هزینه‌های مردمی آغاز شد و داوطلبان هر ساله از ولادت حضرت علی اصغر (ع) تا اولین جمعه ماه محرم در این کارگاه گرد هم می‌آیند و شروع به دوخت لباس‌های سبز علوی برای این مراسم می‌کنند..

او افزود: هر ساله حدود ۵۰۰ هزار دست لباس دوخته و در سطح کشور توزیع می‌شود. کارگاه دوخت لباس مرکزی که در تهران برپا می‌شود علاوه بر دوخت لباس‌های استان تهران، لباس‌های شیرخوارگان حسینی را در سطح بین المللی نیز تامین می‌کند.

دبیر مجمع جهانی علی اصغر ادامه داد: هزینه‌های این کارگاه کاملا مردمی است و خرید پارچه، نخ و مابقی مایحتاج از نذورات مردمی تهیه می‌شود. این لباس‌ها پس از دوخت توسط بانوان بسته بندی شده و مزین به سربند یا صاحب‌الزمان (عج) می‌شود.

منافی پور بیان کرد: همزمان با افتتاح این کارگاه ۷۲ کارگاه دوخت لباس در ایران اسلامی و چهار کشور بحرین، عراق، هندوستان و ترکیه کار خود را آغاز خواهند کرد.

او تصریح کرد: بزرگ‌ترین محفل شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی و در نخستین جمعه ماه محرم برپا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری