Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:16:04 GMT

آتش در بیمارستان علی اصغر شیراز فرو نشست 

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۵۰۰۵

آتش در بیمارستان علی اصغر شیراز فرو نشست 

محمدهادی قانع روز چهارشنبه در این باره یه خبرنگاران گفت: آتش انبار لباس های بیمارستانی در این مرکز درمانی درگیر کرد و قبل از سرایت به سایر نقاط بیمارستان و بروز حادثه ای جدی به طور کامل مهار شد.
قانع توضیح داد: ساعت ۱۴ و ۵۴ دقیقه امروز چهارشنبه ۲۶ آبان یک مورد آتش‌سوزی در بیمارستان حضرت علی اصغر در خیابان مشکین فام شیراز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز اطلاع داده شد و دو ایستگاه آتش‌نشانی شماره یک و دو به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان کوتاهی به محل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در توضیح آتش سوزی بیمارستان حضرت علی اصغر ادامه داد: با مشاهده و بررسی اولیه تیم های امدادی مشخص شد، ساختمان دو طبقه ای در محوطه بیمارستان، که محل نگهداری لباس های بیمارستانی بود از قسمت انبار لباس ها در یک اتاق ۱۶ متری واقع در طبقه دوم دچار آتش‌سوزی شده بود و خوشبختانه دود و آتش راهی به قسمت‌های دیگر و قسمتی که بیماران بودند  نداشت.
رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان کوتاهی ضمن جست و جو جهت تخلیه کارکنان شعله های آتش را خاموش کردند و تخلیه دود انجام شد.
وی ادامه داد: هیچگونه مشکلی برای بیماران و کارکنان ایجاد نشده و کار در بیمارستان همانند روال عادی در حال انجام است،  آتش نشانان  بعد از انجام عملیات لکه گیری محل را ترک کردند. 
قانع در پایان گفت: علت این حادثه بعد از انجام اقدامات کارشناسی اعلام خواهد شد.

بیمارستان حضرت علی اصغر شیراز از جمله بیمارستان های مرجع کرونا در این کلان شهر است.

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی شیراز آتش نشانی آتش سوزی شیراز آتش نشانی آتش سوزی علی اصغر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین