Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اصغر تنومندرئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت:با توجه به نیاز این دانشکده به توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی در شهر مراغه، تامین فضا‌های مورد نیاز در شهرک‌ها و مناطق تازه احداث از طریق سرانه فضا‌های عمومی ضروری است.

او افزود: هم اکنون با کمبود فضای مناسب برای احداث خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت در مناطق حاشیه شهری روبرو هستیم و شهرداری و شورای اسلامی شهر می‌توانند برای رفع این کمبود همراهی و همکاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواعلام کرد:دانشکده علوم پزشکی این شهرستان اعتبار مورد نیاز برای احداث مرکز جامع سلامت در منطقه میکائیل آباد را تامین کرده و در حال مکان یابی برای ایجاد آن است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه افزود: با توجه به سطح بندی دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی برای ارائه تجهیزات و ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، تمامی سرمایه گذاری‌ها در این بخش منطبق بر این سطح بندی انجام می‌شود و این دانشکده از تمامی طرح‌های سرمایه گذاری حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان علوم پزشکی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود