Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:28:05 GMT

به دنبال فرهنگ‌سازی در ورزش همگانی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۳۲۸۷

به دنبال فرهنگ‌سازی در ورزش همگانی هستیم

ایسنا/خوزستان رییس هیات ورزش های همگانی خوزستانی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ ورزش عصرگاهی خانوادگی برای اولین بار در اهواز، گفت: به دنبال نهادینه کردن و فرهنگ سازی در حوزه ورزش همگانی هستیم.

رضا باقری در همایش بزرگ ورزش عصرگاهی خانوادگی که برای اولین بار امروز (پنجشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: باتوجه به این که حدود ۲ سال درگیر کرونا بودیم و البته همچنان درگیر این بیماری هستیم اما بیشتر مردم واکسینه شده اند تصمیم به اجرای یکسری برنامه های در راستای ایجاد نشاط و سلامتی در مردم گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش عصرگاهی نیز یکی از ورزش های هیات همگانی و زیر نظر کمیته ورزش روزانه هیات قرار دارد و قصد ما این است که ورزش روزانه را در بین مردم نهادینه کنیم.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: یکی از اقداماتی که در دستور کار هیات ورزش همگانی خوزستان قرار دارد، بحث مقابله با کم تحرکی و کار روی نشاط مردم است تا با برنامه های مدنظر بتوانیم بحث نشاط و تندرستی مردم را تقویت کنیم.

رییس هیات ورزش های همگانی خوزستانی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه هایی چون ورزش عصرگاهی مقطعی هستند یا در راستای اجرای آن برنامه مشخصی وجود دارد؟ گفت: ما به دنبال کارهای تاثیرگزاری هستیم و به دنبال کارهای نمایشی نیستیم. ما به دنبال نهادینه کردن و فرهنگ سازی در حوزه ورزش همگانی هستیم. اعتقاد داریم آگاهی بخشی بین مردم شکل گرفته است و همه مردم فواید ورزش را می دانند و ما باید به دنبال اجرای برنامه های متنوع باشیم.

انتهای پیام۰

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان ورزش همگاني ورزش عصرگاهی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمع زیادی از مردم شهر یاسوج در آخرین روز هفته سلامت که باشعار سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده بود مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای یادآوری نعمت سلامتی برشمرد و گفت: مراقبت از سلامتی، قدردانی از این نعمت بزرگ خدادادی است که همواره باید مدنظر قرار دهیم. 
جاودان سیرت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه های اصلی سبک زندگی سالم است و باید به روش های مختلف این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها که با هدف تقویت سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده در تحقق رسالت حرفه‌ای و خانوادگی خود نیز موفق باشیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»