Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از techradar، تبلت گلکسی تب A۸ جدید سامسونگ امروز گواهینامه وای فای خود را دریافت کرد که پیش نیاز مهمی برای عرضه رسمی آن است. بسیاری از هواداران امیدوارند رونمایی از این تبلت به زودی رخ دهد. این تبلت در Wi-Fi Alliance با شماره مدل SM-X۲۰۵ مشاهده شد. این فهرست نام گلکسی تب A۸ را تأیید می‌کند و همچنین این واقعیت را تأیید می‌کند که از Wi-Fi ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه قبلاً در پایگاه داده Geekbench دیده شده بود و آن فهرست نشان می‌داد که این تبلت از تراشه Unisoc T۶۱۸ پشتیبانی می‌کند. این دستگاه اندروید ۱۱ را به همراه رابط کاربری One UI ۳.۰ اجرا خواهد کرد.

طبق اطلاعات فاش شده قبلی، گلکسی تب A۸ دارای صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی ۶۰ هرتز LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. نسخه‌های رم و حافظه ذخیره سازی موجود نیز ۳+۳۲ گیگابایت، ۴+۶۴ گیگابایت و ۴+۱۲۸ گیگابایت خواهند بود. این تبلت دارای باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی است و در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

شروع عرضه رابط کاربری One UI 4 سامسونگ با سری گلکسی S21

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلت سامسونگ گلکسی سامسونگ گلکسی تب A۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس

عبدالحسین روح الامینی، معاون احزاب شورای ائتلاف، آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس را اینگونه روایت کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد