Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:31:05 GMT

شادی نافرجام خریدهای شهرخودرو(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۳۳۴۳

شادی نافرجام خریدهای شهرخودرو(عکس)

شهرخودرو مشهد با وجود گلزنی مقابل ذوب‌آهن در لحظات پایانی یک امتیاز را هم از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شهرخودرو در شرایطی که توانست از خریدهای جدیدش مقابل ذوب‌آهن بهره ببرد، در آستانه کسب یک امتیاز خانگی قرار داشت ولی گلی که میلاد کمندانی بازیکن تازه وارد مشهدی‌ها روی پاس عکاشه به ثمر رسانده بود، در لحظات تلف شده از بین رفت و بدون امتیاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آخرین خرید شهر خودرو در بازار نقل و انتقالات تابستانی، بعد از حضور کوتاه‌مدت در مقابل هوادار هفته چهارم، با نظر اکبر میثاقیان در ترکیب اولیه شهرخودرو برای دیدار با ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفت. ابوالفضل عکاشه، وینگر سرعتی که انگیزه‌های زیادی داشت تا مقابل تیم سابق و فصل گذشته خود بتواند بدرخشد و گلزنی کند، اما او برخلاف بازی‌هایی که برای ذوب‌آهن و هوادار در خط حمله انجام می‌داد، در شهرخودرو در پست وینگر به کار گرفته شد و یک گل ساخت.

 

 

ماموریت عکاشه، انتقال توپ از دفاع به حمله بود و با استارت‌های سریع خود سعی کرد بارها به قلب دفاع ذوبی‌ها بزند و روی دروازه حریف خلق موقعیت کند؛ به ویژه بعد از گل دریافتی شهر خودرو، وینگر سرعتی این تیم تلاش مضاعفی داشت تا بتواند روی جبران گل خورده نقش‌آفرینی کند که سرانجام در نیمه دوم ارسال او و غفلت مدافعان حریف منجر به گلزنی میلاد کمندانی شد.

 

میلاد کمندانی نیز که مثل عکاشه در آخرین ساعات نقل و انتقالات قراردادش را با شهرخودرو ثبت کرد، توانست نخستین گل خود در بازگشت به تیم مشهدی را با یک شوت زیبا به ثمر رساند که البته شادی زیاد او و هم‌تیمی‌هایش در پایان بازی بی‌نتیجه ماند و با حسرت برای آنها همراه شد.

 

پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید

با حضور وینیسیوس جونیور، رئال مادرید جای خالی وینگرهایی چون گرت بیل را هیچ‌وقت حس نکرد

طرفداری | شب گذشته (جمعه) و در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با یک گل، رئال سوسیداد را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ برد روحیه‌بخش پیش از ال‌کلاسیکوی اروپا

با حضور در این جدال، وینیسیوس جونیور به رکورد ۲۵۸ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها رسید. این وینگر برزیلی طی مدت زمان حضورش در ترکیب کهکشانی‌ها، موفق به ثبت 78 گل و ۷۵ پاس گل شده‌ و یکی از بهترین بازیکنان جهان در سال‌های اخیر بوده‌است.

بر اساس داده‌های آماری، گرت بیل نیز طی دوران بازی برای رئال مادرید، در ۲۵۸ مسابقه پیراهن این تیم را به تن کرد. وینگر سابق تیم ملی ولز که سال گذشته از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد، 106 گل و ۶۷ پاس گل را برای لوس بلانکوس به ثبت رسانده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک