Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:21:40 GMT

مدارس زنجان فردا میزبان همه دانش‌آموزان خواهد بود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۷۳۶۵

مدارس زنجان فردا میزبان همه دانش‌آموزان خواهد بود

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: مدارس از فردا (اول آذرماه) پذیرای ۱۱۳ هزار دانش‌آموز ابتدایی و ۴۶ هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه اول، منطبق بر برنامه‌های اعلامی خواهد بود.

حسن مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی به‌ عمل آمده، دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم در مدارس حضور داشتند و از اول آذرماه همه مقاطع تحصیلی منطبق با برنامه اعلام شده از سوی مدارس باید در کلاس‌های درس حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بسترهای لازم برای حضور دانش‌آموزان در مدارس فراهم است ولی انتظار داریم انجمن اولیا و مربیان نیز در مدارس به کمک مدیران آمده تا شرایطی فراهم شود که دانش‌آموزان در بهترین شرایط درس خود را در کلاس‌های درس بیاموزند و مشکلی برای کسی پیش نیاید.

این مسئول با تاکید بر اینکه اقلام بهداشتی در همه مدارس فراهم شده است، افزود: اولیا حتماً ماسک در اختیار فرزندان خود قرار دهند و آموزش‌های لازم را نیز در رابطه با رعایت پروتکل‌ها به فرزندان خود آموزش دهند.

مظفری با تاکید بر اینکه برنامه‌ها به آرامی و گام به گام اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: همه موارد پیش‌بینی شده است و اولیا نگران نباشند. بحث آموزشی ترکیبی است و امتحانات نوبت اول همه مدارس حضوری خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان بازگشایی مدارس کرونا در ایران دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در مراسمی که به شکل نمادین در دبیرستان ریحانة النبی همدان برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه معلمان مسئولیت بسیاری برای آموزش و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند گفت: دانش آموزان باید قدرشناس زحمات معلمان باشند.

در این مراسم از جمعی از معلمان تجلیل شد. 

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد