Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@06:34:43 GMT

محاکمه پسر خوانده به اتهام قتل مادر

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۳۷۴۸۴

محاکمه پسر خوانده به اتهام قتل مادر

پسرجوانی به اتهام قتل مادر خوانده اش در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد .

 به گزارش ایران آنلاین ، این جنایت هولناک اوایل آذرماه سال 98 در پلیس شرق تهران به جریان افتاد .
آن روز مردی میانسال با پلیس تماس گرفت و از قتل همشرش خبر داد.
لحظاتی بعد تیمی از کار آگاهان پلیس جنایی به همراه بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حضور یافتند ودر بررسی های اولیه پی بردن که زن نگون بخت با ضربات شی نوک تیز جانش را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وقتی از همسر قربانی تحقیق شد ، وی با گریه و بغض گفت :عصر بود از محل کارم به خانه بازگشتم پسرم را در پارکینگ خانه دیدم که بی قرار بود خلاصه وقتی وارد پذیرایی شدم ناگهان در کمال ناباوری باجسد غرق در خون هسمرم روبرو شدم در حالیکه شوکه شده بودم پلیس را باخبر کردم .
این مرد همچنین به تیم جنایی گفت: حدود 25 سال پیش از آنجا که من و همسرم بچه دار نشدیم تصمیم گرفتیم که از شیر خوارگاه نوزادی را به فرزندی قبول کنیم خلاصه پس از طی مراحل قانونی وحید را از پرورشگاه به خانه آوردیم و با مهر و محبت او را بزرگ کردیم هیچ کم و کاستی در زندگی اش نداشت و هرچه می خواست برایش فراهم می کردیم او را به دانشگاه فرستادیم  علاقه اش ودر رشته نقشه کشی ساختمان فارغ التحصیل شد . وحید اصرارداشت که سرمایه ای برایش فراهم کنیم تا کاری را برای خود شروع کند. با اندوخته ای که داشتیم یک مغازه موبایل فروشی برایش راه انداختیم .
از آنجا که وی با دوستان ناباب درارتباط بود همیشه از وی می خواستیم که با آنها رفت و آمد نداشته باشد بر سراین موضوع با مادرش مرتب درگیری لفظی داشت.
بدنبال اظهارات همسرقربانی تیم جنایی به فرزنده خوانده خانواده مظنون شدند و اورا تحت بازجویی قرار دادند.
وحید در همان بازجویی اولیه به قتل مادرش با 14 ضربه چاقو اعتراف کرد . پرونده این جنایت با صدور کیفرخواست از دادسرای جنایی تهران به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد .
 بدین ترتیب روز گذشته وحید به اتهام قتل مادر خوانده اش پای میز محاکمه رفت و وقتی در جایگاه قرار گفت در خصوص روز جنایت گفت : روز حادثه مادرم برای خرید به بیرون رفته بود وقتی به خانه بازگشت به من گیر داد که چرا خانه مانده ام و سرکار نرفتم طبق معمول گفت که رفت و آمدم را با بعضی از دوستانم قطع کنم همان لحظه بشدت عصبانی شدم می خواستم او را بترسانم هرگز قصد کشتنش را نداشتم و چاقویی را که از قبل در جیبم بود درآوردم وبه سمت مادرم حمله ورشدم وقتی به خود آمدم تازه فهمیدم که چکار کرده ام  و تا قبل از جنایت هم نمی دانستم که پدر و مادرم  والدین واقعی من نیستند . اکنون نیز بشدت ازعملکرد خود  پشیمانم و تقاضای عفو بخشش دارم . این درحالی بود که اولیای دم  مقتول خواستار قصاص قاتل شدند.
پس از آخرین دفاعیات متهم به قتل ،قضات عالی رتبه  دادگاه جنایی استان تهران  به نام های زالی ، علی دلداری و واعظی برای صدرو حکم نهایی وارد شور شدند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۳۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته تصویری از دختر بچه ۱۱ ساله مبتلا به اتیسم در شبکه‌های مجازی منتشر شد، در این تصویر عنوان شده بود که دیانا روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۲ ظهر حوالی خیابان ۲۴ متری اول اصفهان گم شده است.

کاربران زیادی برای پیدا شدن این دختر بچه در فضای مجازی تلاش کردند. اما امروز سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از قتل این دختر خبر داد و گفت: در بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که مادر این دختر وی را به قتل رسانده است.

وی گفت: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت:
در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی اش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090901

دیگر خبرها

  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!