Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:57:40 GMT

سرپرست فرمانداری ورامین معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۰۱۸۷

سرپرست فرمانداری ورامین معرفی شد

به گزارش ایرنا در این مراسم که در سالن همایش های شهرداری ورامین برگزار شد، از تلاش های "حسین کاغذلو" فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: مسئولیت امانتی الهی است که به سرعت و همچون ابرها می گذرد که شکرانه آن تنها در خدمت رسانی به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: ارتباط موثر مسئولان با مردم به ویژه ساکنان مناطق حاشیه ای که حق بزرگی بر گردن نظام دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است که نمونه بارز آن را می‌توان در رفتار رئیس جمهوری مشاهده کرد.

وی اظهار داشت: مردم به این دولت چشم‌ دوخته اند و مسئولان باید همه وقت خود را وقف مردم کنند تا عقب ماندگی های جبران شود.

امام جمعه موقت ورامین گفت: ورامین از ظرفیت های ویژه ای در حوزه های اقتصادی و فرهنگی برخوردار و در کشور شاخص و قابل توجه است و باید بیش از گذشته از این قابلیت ها استفاده کرد.

وی با اشاره ه به عقب ماندگی های ورامین ناشی از ظلم دوران ستم شاهی گفت: ورامین ۱۵ سال به جرم قیام ۱۵ خرداد در محرومیت نگاه داشته شد و در حالی که تخت بیمارستانی نداشت ولی ساواک در این منطقه مستقر شد تا مردم همواره زیر فشار باشند.

وی تاکید کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بسیاری در کشور انجام شده ولی کارهای روی زمین مانده نیز زیاد است که نمونه آن مترو و فرمانداری ویژه است که در حد حرف باقی مانده است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید در بین مردم حضور داشته و نباید خود را پشت درب های بسته محبوس کنند همانطور که رئیس جمهوری خود را ملزم به پاسخگویی به مردم می دانند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها مراسم معارفه ورامین محسن منصوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم معارفه ورامین محسن منصوری مراسم معارفه ورامین محسن منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این برنامه از دو بخش اصلی برگزاری کارگاه‌های ویژه با موضوع شعرخوانی، سرودخوانی در مرکز و همچنین اجرای برنامه در کنار سواحل خلیج گرگان و دریای خزر تشکیل شده بود.

فاطمه ریاحی، مربی مسوول مرکز در این برنامه خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر، از خلیج فارس به عنوان بخش جدایی ناپذیر هویت ملی ما ایرانیان عنوان کرد و گفت: ایجاد شادی، شور و نشاط دربین کودکان و نوجوانان، معرفی ظرفیت های محیط زیستی، پاسداشت زیبایی و ­پاکیزگی، حفظ و نگهداری و در نهایت معرفی این خلیج بزرگ به کودکان امروزی، از اهداف کانون در اجرای این برنامه بوده است.

در این روز سخنان و کارگاه‌هایی با هدف انتقال مفاهیم شناخت و موقعیت حساس جغرافیایی خلیج فارس به کودکان و نوجوانان صورت گرفت و یکی از کارشناسان اداره محیط زیست این شهرستان نیز به بیان مواردی در خصوص چگونگی حفظ و نگهداری از این نعمت خدادادی پرداخت.

در پایان والدین، کودکان و نوجوانان بندرگزی با تشکیل زنجیره انسانی شعار « از خزر تا خلیج فارس» را بر زبان آوردند.

دیگر خبرها

  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور