Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیات دولت، استانداران منتخب استان‌های ایلام و چهارمحال و بختیاری از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

در این جلسه که به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، آقایان حسن بهرام نیا و غلامعلی حیدری از سوی هیات وزیران به ترتیب به عنوان استانداران ایلام و چهارمحال و بختیاری تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن بهرام نیا متولد ۱۳۴۳ و دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی برنامه ریزی شهری، کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و لیسانس مهندسی عمران است.

از سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به نمایندگی مردم شهرستان نهاوند در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، معاونت سیاسی امنیتی استان ایلام در دولت دهم و فرمانداری شهرستان تویسرکان از توابع استان همدان در دولت نهم اشاره کرد.

غلامعلی حیدری کارشناس ارشد مدیریت دفاعی است.

وی مسئولیت‌های اجرایی گوناگونی را در دوران دفاع مقدس برعهده داشته و بار‌ها در حوزه‌های مختلف به عنوان مدیر و فرمانده نمونه کشوری برگزیده شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداران کشور چهارمحال و بختیاری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود