Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه استان زنجان گفت: ۷۰۰ میلیون تومان برای آزادی ۲۰۰ زندانی جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مراسم آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت هفته مبارک بسیج صبح امروز در سالن جلسات ولایت سپاه استان زنجان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته مبارک بسیج با اشاره بر فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مورد بسیج می‌فرمایند "بسیج لشکر مخلص خداست" و همه مجاهدان از ابتدا تا انتها، دفتر آن را امضاء کردند.

وی در ادامه به دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بسیج مدرسه عشق، مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر بالای گلدسته‌های آن اذان رشادت و شهادت سر می‌دهند.

جانشین سپاه زنجان: 90 پروژه عمرانی سپاه در استان زنجان افتتاح می‌شود‌92 میلیارد تومان برای آبرسانی 70 روستای استان زنجان مصوب شدعملیات احداث بیمارستان 128تختخوابی سپاه زنجان به‌زودی آغاز می‌شود

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره بر اینکه به مناسبت هفته مبارک بسیج مبلغ 700 میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جمع‌آوری شد گفت: با ورود بسیجیان و خیران همیشه حاضر در صحنه مبلغ 700 میلیون تومان برای آزادسازی 200 زندانی جرائم غیرعمد استان زنجان جمع‌آوری شد.

گفتنی است امروز دوشنبه یکم آذرماه مصادف با روزشمار "عدالت و مبارزه با فساد" قرار شد به همت دادگستری استان و بسیج حقوقدانان آزادسازی 200 زندانی جرائم غیر عمد استان زنجان انجام بگیرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندان ستاد دیه زندان ستاد دیه میلیون تومان استان زنجان جمع آوری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت به مناسبت هفته بسیج سازندگی طی پیامی این هفته را به جهادگران بسیجی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ (عنکبوت ۶٩)

نعمت خدمتگزاری را و توان خدمتگزاری را که خدای متعال به شما هدیه کرده است، قدر بدانید؛ خدا را شکر کنید؛ افزایش این گنجینه معنوی را از خدا بخواهید. (مقام معظم رهبری)

بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تا به امروز به‌عنوان الگویی از خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می‌شود.

مجموعه اقدامات هدفمند و جهادگونه بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم خوش درخشیده و از طریق به‌کارگرفتن ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار مؤثر بوده است.

ویژگی ممتاز بسیج سازندگی اتکا به مردمی است که باایمان به اسلام و ولایت‌فقیه همواره وجود خود را بر محور ولایت معنا می‌کنند.

وجه دیگر بسیج سازندگی حضور جهادگران در جبهه نبرد اقتصادی است، بسیجیانی که در جهادی دیگر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری وارد عرصه تولید و اشتغال‌زایی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان نظام و انقلاب برای به‌زانودرآوردن ملت شریف ایران علم کردند جانانه مقابله کنند.

بدون شک، بسیج سازندگی در سالی که مقام معظم رهبری آن را با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرموده‌اند، سرمشقی دیگر برای افزودن بر دامنه مجاهدات خود یافته و با تمام توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود، برای تحقق درخشان این خواسته «ولی‌امر مسلمین» تمام توان و تلاش خود را مخلصانه معطوف خواهد نمود.

اینجانب از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه به‌ویژه مجاهدت‌های جهادگران ولایت‌مدار لرستان که در عرصه‌های مختلف سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم برمی‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، امیدوارم در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، گام‌های بزرگ‌تر و پرافتخارتری بردارند و با برنامه‌ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی‌نظیر استان لرستان در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر نمایند، توفیق روزافزونتان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 6097686

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی