Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@05:50:20 GMT

کشته شدن کارگران افغان به ضرب گلوله در پاکستان

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۴۸۰۴۴

کشته شدن کارگران افغان به ضرب گلوله در پاکستان

رسانه‌های پاکستانی گزارش دادند که ۳ کارگر معدن زغال سنگ اهل افغانستان در ایالت بلوچستان این کشور توسط افراد مسلح ناشناس کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سهیل هاشمی» معاون کمیسر شهرستان «هارنای» ایالت بلوچستان پاکستان گفت که چند مهاجم مسلح ناشناس به یک معدن ذغال سنگ حمله کردند که در نتیجه آن 3 کارگر افغان کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی به «داون نیوز» گفت که کارگران کشته شده اهل ولایت قندهار افغانستان هستند و اجساد آن‌ها برای انجام مراحل قانونی به مرکز بهداشت در منطقه «شاهرگ» منتقل شده است.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است اما پلیس محلی پاکستان می‌گوید که تلاش برای یافتن مهاجمان ادامه دارد.

تلاش پاکستان برای مهار طالبان و گسترش افراط گرایی در افغانستانطالبان ادعای رسانه‌های پاکستانی درباره فروش سلاح را رد کردتیراندازی پلیس پاکستان به سوی پناهجویان افغان

پیش از این در ژانویه سال جاری نیز مهاجمان مسلح 11 کارگر معدن را در بلوچستان به قتل رساندند که 7 نفر از آن‌ها اتباع افغانستان بودند.

مسئولیت آن حمله را گروه تروریستی داعش به عهده گرفته بود.

انتهای پیام/.

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار افغانستان اخبار پاکستان اخبار افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی نخست وزیر حکومت سرپرست افغانستان دیدارهایی جداگانه با فضل محمد حقانی سرپرست سفارت افغانستان در ایران و بدرالدین حقانی سرپرست سفارت افغانستان در امارات متحده عربی داشت.

در خبرنامه ای که دفتر ریاست عمومی نخست وزیر در حساب رسمی ایکس خود در این رابطه منتشر کرده آمده است: بدرالدین حقانی ضمن ارائه اطلاعات در مورد فعالیت‌های سفارت افغانستان در این کشور مطرح کرد که علاوه بر توزیع شناسنامه و پاسپورت به افغان‌های مقیم دبی و ابوظبی، بسیاری از مشکلات آنها رسیدگی و حل شده است.

همچنین در این دیدار سرپرست سفارت افغانستان در امارات از اعلام آمادگی سرمایه گذاران اماراتی در بخش های کشاورزی و تحصیلات عالی خبر داد.

بر اساس گزارش ایراف، در نشست دوم، فضل محمد حقانی سرپرست سفارت افغانستان در ایران مطرح کرد که روابط ایران و افغانستان در سطح خوب است.

در این دیدار او همچنین گفت که تعداد زیادی از دانشجویان افغانستان در ایران در حال تحصیل هستند که به زودی قرار است روند توزیع شناسنامه و پاسپورت برای آنان آغاز شود.

حقانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت که در مورد مسئله مهاجرین با طرف ایرانی درحال صحبت هستند.

معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان نیز در این دیدارها گفت که کشورش خواهان روابط مثبت اقتصادی و سیاسی با همسایگان و جهان است.

او گفت حکومت سرپرست خواهان روابط حسنه و فضای احترام متقابل است.

وی افزود نمایندگی های افغانستان باید تلاش کنند که فرصت های خوب در عرصه سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی و تمایل افغانستان برای تعامل سیاسی به کشورهای میزبان توضیح دهند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900595

دیگر خبرها

  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان