Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ماموستا مُلا سید «محمد محمدی» در همایش ائمه جمعه و جماعات، هیات امنا مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان روانسر افزود: تلاش برای ماندگاری ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب در جامعه مهم‌ترین وظیفه کنونی روحانیت است.

وی با اشاره به اینکه تعامل بسیج و مسجد در رشد و شکوفایی معنوی نسل جوان تاثیر بسزایی دارد تصریح کرد: بسیج با استفاده از فضای معنوی مسجد و زبان گویا و رسای روحانیت در تحقق آرمان‌های انقلاب به سوی اهداف متعالی در حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه روانسر اقدامات فرهنگی در فضای معنوی مسجد توسط جوانان را مورد تاکید قرار داد و افزود: اکنون که دشمن با جنگ نرم به مقابله با اعتقادات و باورهای ما آمده است روحانیون و ائمه جمعه و جماعات باید خود را به سلاح علم مجهز کنند.

ماموستا محمدی اظهار داشت: دنیای اسلام پر از تهدید و خطر است و دشمن از یک لحظه غفلت ما سو استفاده می کند بنابراین لازم است به عنوان پیروان واقعی پیامبر(ص) اهل بصیرت و بیداری باشیم.

وی اضافه کرد: روحانیون در این عصر باید آسیب های اجتماعی و تندروی و تکفیر را به خوبی برای مخاطبان تبیین کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیبج سپاه روانسر نیز گفت: ائمه جماعات مساجد و بسیجیان پایگاه های مقاومت مکمل یکدیگر هستند و باید تلاش شود تا با جذب جوانان و نوجوانان، فعالیت های فرهنگی در مساجد رونق مضاعف یابد.

سرهنگ «شهرام یاری» با بیان اینکه ائمه جمعه و جماعات و پایگاه‌های مقاومت بسیج هر ۲ از سنگر اسلام و انقلاب دفاع می کنند افزود: روحانیون با روشنگری در جامعه می توانند دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کنند و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت نیز در همراهی با روحانیون مسئولیت بسیار حساسی دارند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت توجه به بیانیه گام دوم، اظهار داشت: بسیجیان باید در پایگاه‌ها انس خود را با مسجد تقویت کنند و از این ظرفیت بهترین استفاده را ببرند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها روانسر مقام معظم رهبری کرمانشاه هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر مقام معظم رهبری کرمانشاه روانسر مقام معظم رهبری کرمانشاه هفته بسیج سازمان بسیج مستضعفان پایگاه های مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۴۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تأیید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلف‌اند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

کد خبر 6089853

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم