Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان با رئیس سازمان برنامه و بودجه و تصمیمات مثبت این جلسه در خصوص این لایحه تصریح کرد: در این جلسه آقای قالیباف رئیس مجلس درخواست ۲۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای این لایحه در سال ۱۴۰۰ را داشت که مورد موافقت دولت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه با این رقم؛ رئیس مجلس شورای اسلامی نامه‌ای به دولت در خصوص این موضوع ارسال و دولت نیز جواب موافقت آن را به رئیس مجلس داد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی به دنبال نهایی کردن لایحه رتبه بندی معلمان است و در این زمینه رئیس و نواب رئیس مجلس حمایت‌های خوبی را انجام داده اند بیان کرد: این لایحه در کمیسیون آموزش و تحقیقات بر اساس تخصیص ۲۵ هزار میلیارد تومان به رتبه بندی معلمان تدوین و برای ارائه و بررسی در صحن علنی به هیئت رئیسه مجلس ارسال شد.

وی تصریح کرد: بر اساس گفته آقای قالیباف، این لایحه در اولین جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی به بحث و بررسی نهایی گذاشته خواهد شد.

منادی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه اولین دستور جلسه هفته آینده مجلس شورای اسلامی بررسی برنامه‌ها و صلاحیت آقای یوسف نادری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است، بررسی لایحه رتبه بندی معلمان پس از این دستور قرار دارد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین بررسی و تصویب لایحه رتبه بندی معلمان را در راستای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش و ارتقاء سطح معیشت و علمی معلمان ذکر کرد.

کد خبر 639147 برچسب‌ها محمد باقر قالیباف معلمان رتبه‌بندي معلمان مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف معلمان رتبه بندي معلمان مجلس شورای اسلامی کمیسیون آموزش و تحقیقات لایحه رتبه بندی معلمان مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، استاندار هرمزگان در این مراسم که در دبستان دخترانه شهید حسین الله پرست برگزار شد، گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی، امسال چند مدرسه تخصصی در حوزه انرژی هسته‌ای، صنعت و تجارت در استان به بهره برداری می‌رسد.

مهدی دوستی افزود: برای افزایش امکانات رفاهی معلمان نیز، اردوگاه‌های تفریحی برای معلمان برپا می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق معلمان هستند و سعی می‌کنیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مطالبات به حق معلمان پاسخ مناسبی داده شود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از سه هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر قدردانی از همه معلمان، به صورت ویژه از ۹ معلم نمونه استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد