Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اکبر نیکزاد صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای درباره بازدیدش از مناطق زلزله‌زده فین بندرعباس اظهار کرد: خسارات زیادی در اثر زلزله اخیر به مردم روستاهای در کانون زلزله وارد شده است.

وی افزود: حدود 2500 منزل مسکونی مردم نیاز به بازسازی در این منطقه دارد که تلاش خواهیم کرد تا شب عید آنها را بازساز کرده و تحویل مردم دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته رییس بنیاد مسکن کشور، امکانات بنیاد از استان‌های یزد و کرمان و سیستان  بلوچستان نیز برای بازسازی منازل مسکونی زلزله زده در فین بکارگیری خواهد شد تا سریع‌تر بتوانیم کار ساخت منازل مرم را به سرانجام برسانیم.

نیکزاد همچنین گفت: 2500 واحد آسیب دیده که به بازسازی نیاز دارد و 700 واحد نیز نیازمند تعمیرات است که برای بازسازی 180 میلیون تومان تسهیلات و 70 میلیون تومان بلاعوض در نظر گرفته شده و برای بازسازی نیز 30 میلیون تومان تسهیلات و 20 میلیون تومان بلاعوض پرداخت خواهد شد.

دو زلزله‌ به بزرگای 6.3 و 6.4 ریشتر هرمزگان را در عصر روز 23 آبان لرزاند که کانون در فین بندرعباس بود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: اکبر نیکزاد بنیاد مسکن کشور بازسازی مناطق زلزله زده فین هرمزگان بازدید از مناطق زلزله زده هرمزگان تحویل 2500 خانه تا عید میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 25 MB کد خبر 6098050

دیگر خبرها

  • زاکانی: شهرداری تهران برای مدیرانش خانه سازمانی ندارد/ به جای زمین، وام دادیم
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه