Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اینکه مردم نباید از روابط و معاملات خود در آینده نگرانی داشته باشند، گفت: قصد ما این است که واقعیت روشن شود.

به گزارش مشرق، حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست با روسای کانون سردفتران و دفتریاران سراسر کشور، از تهیه نامه‌ای از مشکلات و چالش‌های موجود در دفاتر اسناد رسمی برای ریاست قوه قضاییه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات موجود در آیین نامه دفاتر اسناد رسمی، گفت: پیشنهادات اصلاح آیین نامه ارائه و مواردی که از سوی کانون سردفتران و دفتریاران اعلام شده، مدنظر قرار گرفته است تا آیین نامه اصلاح و کار تسهیل شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن دعوت از کانون سردفتران برای ارائه نظرات در خصوص تنقیح قوانین، بر لزوم انتشار آرای شورای عالی ثبت تأکید کرد.

بابایی پیرامون ماده ۲۹ قانون راهنمایی و رانندگی در زمینه ثبت رسمی خودرو، با تاکید بر اینکه مردم نباید از روابط و معاملات خود در آینده نگرانی داشته باشند، گفت: قصد ما این است که واقعیت روشن شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه معتقدم باید از ظرفیت دفاتر به نحو احسن استفاده شود، بر تشکیل کمیته‌های پژوهشی، برون سپاری و فناوری تاکید کرد و گفت: لازم است از دیتاسنتر سازمان ثبت و کانون سردفتران برای برون سپاری و افزایش رضایتمندی شهروندان استفاده شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو خودرو اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قوه قضائیه رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور کانون سردفتران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۵۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد

جان کربی در گفت‌وگو با «ای‌بی‌سی» ادعا کرد: آنها [رژیم صهیونیستی] به ما اطمینان داده‌اند تا زمانی که فرصتی برای در میان گذاشتن دیدگاه‌ها و نگرانی‌هایمان با آنها داشته باشیم، به رفح نخواهند رفت.

این در حالی است که منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از موافقت هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همچنین گفت که برای آتش‌بس موقتی که واشنگتن می‌خواهد حداقل برای ۶ هفته ادامه پیدا کند، همچنان فشار وارد می‌کند.

کربی با اشاره به اینکه «شمار کامیون‌های کمک‌رسانی به شمال غزه در حال افزایش است»، اظهار داشت: آنچه ما به آن امیدواریم، این است که پس از ۶ هفته آتش‌بس موقت، شاید بتوانیم به چیزی پایدارتر دست یابیم.

وی همچنین ادعا کرد: اسرائیلی‌ها شروع به انجام تعهداتی کرده‌اند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از آنها خواسته است.

بر اساس گزارش رویترز، واشنگتن مدعی شده است که نمی‌تواند بدون یک برنامه‌ریزی بشردوستانه مناسب و قابل اطمینان،از عملیات [رژیم صهیونستی علیه] رفح حمایت کند.

این در حالی است که بایدن پنجم اردیبهشت ماه، قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم اسرائیل و تایوان و ارسال سلاح و تجهیزات نظامی به تل آویو و کی‌یف را امضا کرد.

رویترز خاطرنشان می‌کند که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده قرار است هفته آینده به این منطقه سفر کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!