Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم مصری لیورپول می گوید بابت هر رکوردی که می شکند به خودش افتخار می کند.

محمد صلاح معتقد است گلی که به منچسترسیتی زد بهتر از گلش به واتفورد بوده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، محمد صلاح، مهاجم مصری باشگاه لیورپول در مسابقات این فصل یکی از کلیدی ترین بازیکنان قرمزها بوده است و گل های زیادی در مسابقات این فصل برای تیم یورگن کلوپ زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع نیز باعث شده است تا صلاح برای سومین ماه پیاپی برنده جایزه بهترین بازیکن ماه باشگاه لیورپول شود.

صلاح که در دو ماه گذشته نیز جایزه بهترین بازیکن ماه باشگاه را به خود اختصاص داده بود، حالا در این زمینه هت تریک کرد و بعد از آلیسون بکر و نبی کیتا در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. صلاح بعد از دریافت جایزه خود مصاحبه ای با وب سایت رسمی باشگاه لیورپول انجام داده است که در ادامه می خوانید:

چه حسی در مورد نتایج اخیر تیم دارید؟

بابت نتایج اخیر تیم خیلی خوشحال هستم. تا زمانی که ببرد و سه امتیاز را بگیرد، همیشه از کمک کردن به تیم خوشحال می شوم. 

از میان تمام گل هایی که در ماه اکتبر زدید، کدام را بیشتر دوست داشتید؟

 همیشه گفته ام گلم در مقابل سیتی زیرا بازی بسیار بزرگی بود و باید در آن نتیجه می گرفتیم. به همین خاطر گلم به سیتی را انتخاب می کنم زیرا فشار زیادی هم رویم بود. به نظرم گلم مقابل سیتی بهتر از واتفورد بود.

چطور توانستید چنین گل زیبایی بزنید؟

 وقتی به توپ رسیدم فقط سعی کردم موقعیت سازی کنم یا دریبل بزنم و از بازیکنان حریف بگذرم. وقتی وارد محوطه شدم، فقط سعی کردم کار را تمام کنم. می دانستم سعی می کنند مانع از شوت زنی با پای چپم شوند به همین خاطر با پای راستم ضربه زدم و به نظرم گلی خوبی بود. در بازی با واتفورد، کاملا برعکس عمل کردم. می دانستم به سمت راستم می روند و من به چپ رفتم.

آیا گل به سیتی در میان بهترین گل های دوران حرفه ای تان قرار می گیرد؟ آیا بهترین گلی است که تا به حال زده اید؟

به نظرم چیزی که این گل را بهترین کرد، فضای ورزشگاه بود. بازی مهمی بود و هواداران فوق العاده ظاهر شدند و صدای خوشحالی آنها بعد از گل این گل را ویژه تر کرد. گل های خوب زیادی برای باشگاه زده ام و این گل را در کنار آنها قرار می دهم.

در مورد هت تریک تان در الدترافورد صحبت کنیم. چقدر به آن افتخار می کنید؟

قطعا شب ویژه ای بود چون هت تریک کردم و 5 بر صفر هم پیروز شدیم. نتیجه بسیار خوبی برای ما بود و به جایگاهمان در جدول لیگ برتر افتخار می کنیم باید در جایگاه بهتری قرار می گرفتیم اما مطمئنم عملکرد بهتری خواهیم داشت و تلاش می کنیم در جایگاه بهتری باشیم. در این میان فکر می کنم باید با نتایجی که گرفته ایم کنار بیاییم و به راهمان ادامه دهیم.

اولین بازیکن لیگ برتری بودید که در الدترافورد هت تریک کرد. چقدر از شکستن این رکورد خوشحال هستید؟

 قطعا بابت هر رکورد شکنی به خودم افتخار می کنم به خصوص اگر اولین نفر باشم. این موضوع ویژه است. به آن افتخار می کنم ولی به خاطرش به سختی تلاش کردم. برای کمک به تیم به شدت تلاش می کنم و مهمترین نکته همین است.

مقابل آرسنال نیز نتیجه خوبی گرفتید که اعتماد به نفس زیادی به شما می دهد...

 به نظرم بعد از این که مقابل وست هم به مشکل خوردیم، اهمیت زیادی داشت تا به روند خوبمان برگردیم. به نظرم خوب بازی کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم. باید حالا به فکر بازی چهارشنبه و سپس مسابقه هفته بعد در لیگ برتر باشیم.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! مشکل 400 هزار دلاری پرسپولیس! امیر عابدزاده، زهره کودایی را سوپرایز کرد مربی بنفیکا در مورد از دست رفتن موقعیت گل سفروویچ: در 30 سال مربیگری چنین چیزی ندیده بودم کریستیانو رونالدو و دریافت جایزه بهترین بازیکن بازی ویارئال - منچستریونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه لیورپول هت تریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی

عیسی آل کثیر و شروین بزرگ بهترین گلزنان تاریخ جام حذفی در بین بازیکنان فعال هستند.

به گزارش مشرق، بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن برای قرمزها به پایان رسید و شاگردان اوسمار در ضربات پنالتی حذف شدند. عیسی آل‌کثیر در این بازی دو گل از ۴ گل تیمش را به ثمر رساند ولی نتوانست مانع از حذف تیمش شود. عیسی که در این فصل در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران هم گلزنی کرده بود، ۳ گله شد ولی شانسی برای اضافه کردن به تعداد گل‌هایش ندارد.

آل‌کثیر با این گل‌هایی که در این فصل از جام حذفی به ثمر رساند، با ۱۲ گل زده از سجاد شهباززاده عبور کرد و به بهترین گلزن تاریخ جام حذفی در بین بازیکنان فعال تبدیل شد. همچنین شروین بزرگ مهاجم آلومینیوم هم که دو گل به پرسپولیس زد ۱۲ گله شد و او هم در کنار مهاجم پرسپولیس قرار گرفت.

گفتنی است محمد احمدزاده و فرشاد پیوس بهترین گلزنان تاریخ جام حذفی هستند که بعید است کسی بتواند فعلا به این دو برسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان