Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اطلاع‌رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات در نهاوند گفت: ۸۸۵ گرم طلا از سوی بانوان و خیرین استان برای نوسازی صحن عقیله در کربلا اهدا شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، امرالله سلیم‌پور با اعلام این خبر، اظهار کرد: طی ۶ ماه اول سال جاری ۸۸۵ گرم انواع طلا از سوی بانوان و خیرین استان برای بازسازی عتبات عالیات اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش این میزان طلا را یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دانست و با بیان اینکه این مبلغ برای نوسازی صحن عقیله در کربلا مورد استفاده قرار خواهد گرفت افزود:  طلاهای جمع آوری شده به طور کامل تحویل کمیته طلا ستاد مرکزی عتبات عالیات شده است.

مسئول اطلاع رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان نهاوند افزود: مردم خیر استان علاوه بر هدایای غیر نقدی هدایای خود را در قالب خرید خشت طلا و یا تامین مصالح مورد نیاز که برای ترفیع گنبد مرقد مطهر امام حسین (ع) به کار برده می‌شود به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اهدا کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طلا عتبات عالیات کمک به عتبات عالیات بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۸۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد

«وحید شمسایی» سرمربی تیم ملی فوتسال در سالروز شهادت شهید حمیدرضا الداغی، قهرمانی تیم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه