Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی روز پنجشنبه در نشستی با ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهوری در امور اقموام و اقلیت های دینی و مذهبی اظهارداشت: همراهی، همدلی و همزیستی اقوام و مذاهب در سیستان‌وبلوچستان مشهود است اما متاسفانه به علت استفاده نادرست از ظرفیت مرز و قاچاق موادمخدر چهره استان در افکار عمومی منفی جلوه داده شده و مخابره نشدن خبرهای خوب عامل بد بینی بسیاری از مردم در نقاط مختلف کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خواستار استمرار سفر و حضور مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی در سیستان‌وبلوچستان شد و افزود: عدم آشنایی کافی از فضا باعث می‌شود تا افراد تحت تاثیر حرف و حدیث‌ها قرار گیرند که در صورت تداوم حضور و افزایش رفت و آمدها به استان شناخت‌ها بیشتر و عاملی برای معرفی چهره واقعی استان خواهد بود.
 نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: رفت و آمد بزرگان، علما، فرهیختگان و چهره‌های تاثیرگذار در جامعه به استان می‌تواند نگاه‌ها را تغییر داده و به تدریج عامل همدلی و همراهی بیشتر افراد باشد.
وی ادامه داد: برای اینکه اقوام و مذاهب مختلف احساس مشارکت و نقش آفرینی در تصمیم گیری ها داشته باشند بهتر است تا شبکه یا شورایی از افراد نخبه، فرهیخته و جمع های موثر از اقوام و مذاهب مختلف را تشکیل دهید که در این صورت دارای شبکه فعال کارشناسی خواهید بود.
آیت‌الله محامی خاطرنشان کرد: شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و شخصیت‌های هر منطقه مهم است زیرا در برخی موارد افراد تاثیرگذار شناخته شده نیستند.
وی ادامه داد: نیروهای جوان و با استعداد از بین اقوام و مذاهب مختلف در سطح کشور  وجود دارند که باید این استعدادهای بالقوه تبدیل به بالفعل و سپس تقویت و به کار گیری شوند.
همچنین در ابتدای این دیدار مشاور رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی بر لزوم ایجاد شفافیت و آگاهی در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: در ایران اسلامی وحدت یک تاکتیک نیست بلکه استراتژی نظام است و حرکت عالمانه همراه با افراط و تفریط نیست.
ماموستا عبدالسلام کریمی ادامه داد: باید با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری امت واحده را بسازیم و اختلافات ظاهری بین اقوام و مذاهب را رفع کنیم که چنین کاری مانعی برای سوء استفاده دشمنان خواهد بود.
وی تصریح کرد: اقوام موجود در ایران گل های گلستان خداوند هستند و در عین اختلاف سلیقه، هدف و دل های ما یکسان است.
مشاوررییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذاهب تصریح کرد: رسالت علما به عنوان افسران جنگ نرم مبارزه با اختلافات و جلوگیری از ایجاد رخنه دشمنان در بین مردم است و برای رسیدن به اهداف همه باید دست به دست هم دهیم.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان زاهدان مصطفی محامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان زاهدان سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه سیستان و بلوچستان زاهدان مصطفی محامی اقوام و مذاهب مختلف اقلیت های دینی جمهوری در امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث چهار مدرسه خیری در یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با بیان اینکه هر جامعه ای که توجه به تعلیم و تربیت داشته باشد، قطعا موفق خواهد بود، اظهار داشت: بدون شک، چنین رویدادهایی، آغاز گام‌های کشور ما برای دستیابی به موفقیت و سربلندی در عرصه های مختلف است.

محمد صالح جوکاربا اشاره به حضور خیرین و اقدامات ارزنده آنها در عرصه های مختلف، گفت: در عرصه های مذهبی، دینی، فرهنگی و آموزشی شاهد اقدامات بسیاری ارزشمند از سوی خیرین در سطح کشور هستیم.

وی عنوان کرد: این واحد آموزشی پس از راه اندازی، مشکل واحد آموزشی مختلط محله فیروزآباد را مرتفع خواهد ساخت.

دکتر جوکار خاطرنشان کرد: طی صحبتی که  با خیر محترم (آقای شرف الدینی) داشتم، اعلام کردند که یک مدرسه در شهر یزد در حال ساخت دارند و سه مدرسه نیز در آینده نزدیک احداث خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است