Web Analytics Made Easy - Statcounter

« فرزاد مخلص‌الائمه»  روز جمعه در آئین عملیات اجرایی پروژه بهسازی، تعریض و آسفالت محور قهاوند - کمیجان - فرمهین افزود: عدالت‌محوری، امنیت و رفاه سه وظیفه اصلی هر دولت برای خدمت‌رسانی به مردم محسوب می‌شود و تمام ارکان و نهادهای اجرایی استان باید برای تحقق این سه اصل اساسی بسیج شوند. 

وی ادامه داد: تامین زیرساخت‌های لازم از جمله ایجاد جاده‌های ایمن و استاندارد در نقاط مختلف استان به‌خصوص مناطق کم‌برخوردار یکی از مولفه‌های مهم توزیع عادلانه منابع است که باید در دستور کار نهادهای اجرایی استان قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
استاندار مرکزی اظهار داشت: مدیریت ارشد استان خود را مکلف می‌داند نسبت به طرح‌های زیرساختی به خصوص ایجاد جاده‌های دسترسی برای تامین امنیت و آرامش عموم مردم توجه ویژه داشته باشد و نسبت تامین منابع لازم نیز در چارچوب اختیارات خود تلاش کند. 
مخلص‌الائمه بیان کرد: بخشی از جاده قهاوند - کمیجان - فرمهین انجام شده و بخشی که باقی مانده فرآیند داد و ستد و آمد و رفت مردم را با مشکل ایجاد کرده که عملیات اجرایی این طرح تاکنون با کارفرمایی شرکت جهاد نصر که از شرکت‌های بومی استان است آغاز و انتظار می‌رود با کار جهادی و شبانه‌روزی زودتر از برنامه زمان‌بندی به بهره‌برداری برسد. 
وی تاکید کرد: فرمانداری کمیجان وظیفه دارد نظارت بر روند اجرای این طرح را در دستور کار قرار داده و گزارش‌ پیشرفت کار را به استانداری ارایه کند. 

کمیجان واقع در ۱۰۱ کیلومتری اراک دارای ۳۹ هزار نفر جمعیت است.


 

برچسب‌ها اراک استان مرکزی افتتاح طرح استانداری مرکزی تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی افتتاح طرح اراک استان مرکزی افتتاح طرح استانداری مرکزی تردد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن

امتداد - بانک مسکن به عنوان بانک پیشرو و متخصصص درحوزه مسکن به خوبی توانسته است در تامین مالی نهضت ملی مسکن ایفای نقش کند و به همین دلیل از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در تحقق اهداف این طرح قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان با بیان این مطلب افزود: بانک مسکن تلاش مضاعفی در تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن داشته است تا با ایجاد سرپناه برای هم استانی شریف و برطرف کردن نگرانی آنها، ضمن جلب رضایت پروردگار متعال، بستر امیدآفرینی در جامعه را فراهم کند.

حسن خطیب زاده مدیر شعب بانک مسکن استان همدان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های استاندار در پیشبرد اهداف طرح نهضت ملی مسکن افزود: بانک مسکن با تامین مالی بیش از چهار هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، رتبه نخست معرفی و انعقاد قرارداد را در استان به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وصول مطالبات به عنوان منبعی برای پرداخت تسهیلات به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن، از ابتکار عمل استاندار در تعیین تکلیف قریب به هزار واحد مسکن مهر بلاتکلیف قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است