Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور اول مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور با حضور ۲۰ راننده برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین دور از مسابقات کشوری کارتینگ روتکس مکس 2021 با نظارت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و با حضور رانندگانی از استان‌های تهران، کرمان و اهواز در پیست بین‌المللی سوپرکارت سرزمین ایرانیان در دو کلاس DD2 و Senior برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کلاس DD2 سیدفرهاد موسوی، حامد شاعری و وحید پایداری صاحب رتبه‌های اول تا سوم شدند. همچنین در کلاس Senior مهربد شاملی، آرمان رکنی و ایلیا قندهاری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات برتر این مسابقات مجوز شرکت در مسابقات فینال بزرگ جهانی روتکس مکس را که اواخر سال جاری با حضور نمایندگانی از 60 کشور برگزار می‌شود، دریافت کردند.

حسین زینعلی ناظر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ضمن اعلام رضایت نسبت به کیفیت برگزاری مسابقات، داوری، ایمنی و زیبایی پیست بین‌المللی سوپرکارت سرزمین ایرانیان اظهار داشت: برگزاری مسابقات امروز نشان داد که با توجه به امکانات و زیرساخت‌های موجود در کشور، ایران می‌تواند به خوبی میزبان مسابقات بین‌المللی کارتینگ در کلاس‌های مختلف باشد.

وی افزود: ایران در زمینه ورزش کارتینگ در سطح جهانی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، اما ضعف‌هایی نیز در داخل وجود دارد که فدراسیون به آنها اشراف دارد و در حال پیگیری و رایزنی با وزارت ورزش است تا حمایت‌های بیشتری از ورزش کارتینگ و ورزشکاران این رشته شود.

ناظر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خاطر نشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا کارخانجات تولیدکننده قطعات خودرو و موتورسیکلت بتوانند به‌عنوان اسپانسر از نخبگان ورزش کارتینگ کشور حمایت کنند.

کمک فدراسیون پزشکی ورزشی به تجهیز و تکمیل آمبولانس و اتاق درمان پیست‌های اتومبیلرانی و موتورسواری

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتومبیل رانی اتومبیل رانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک