Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در پنجمین روز از آذر ۱۴۰۰ بسته ورزشی ایرنا در حالی تقدیم شما می‌شود که بازهم شاهد حاشیه های تبلیغات محیطی فوتبال بودیم،‌ البته در همین روز تیم بسکتبال ایران در نخستین پنجره جام جهانی بحرین را از پیش رو برداشت و یک رئیس ورزشی هم حکم زندان گرفت.

مجیدی: نتوانستند الهلال را به تهران بیاورند حرف از آبروداری می‌زنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های مسوولان سازمان لیگ گفت: آقایان دنبال لجبازی با استقلال هستند و برایم جالب است که از آبروداری باشگاه‌های کشورمان در آسیا صحبت می‌کنند اما نتوانستند الهلال را به تهران بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این خبر را اینجا بخوانید.

درودگر: در حد توان با استقلال همکاری کردیم/ از قانون تخطی نمی‌کنیم

مسئول بازاریابی و عضو سازمان لیگ فوتبال گفت:‌ در حد توان با باشگاه استقلال همکاری کردیم اما از قانون تخطی نخواهیم کرد و نمی‌توانیم کاری انجام دهیم که آبروی فوتبال ایران برود. برای اطلاع از این مطلب ما را دنبال کنید.

معاون حقوقی استقلال: تمهیدات لازم لحاظ شد اما دوستان همکاری نکردند

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: با وجود اینکه تمامی تمهیدات لازم برای ارائه ضمانت‌نامه بانکی از سوی باشگاه انجام شد اما دوستان در سازمان لیگ با ما همکاری نکردند. برای ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

درخواست عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از نمایندگان مجلس

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست با نگاه ویژه جهت تصویب بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال، اقدام کنند. این خبر را اینجا بخوانید.

تمدید دوباره مهلت اعلام رای پرونده شکایت النصر از پرسپولیس

دادگاه عالی ورزش، مهلت خود برای ابلاغ رای پرونده النصر را برای چندمین بار تمدید و آن را به ۲۲ دسامبر مطابق با چهارشنبه اول دی‌ماه سال جاری، تمدید کرد. برای ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

برتری بسکتبال ایران در ایستگاه نخست؛ شاگردان هاشمی از سد بحرین گذشتند

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین پنجره جام‌جهانی ۲۰۲۳ در دیداری خانگی با نتیجه ۸۲ بر ۶۶ بحرین را شکست داد و کارش را با پیروزی آغاز کرد. برای ادامه مطلب با ما همراه باشید.

۳۰ سال و ۱۱ ماه زندان در انتظار رئیس کمیته برگزاری المپیک ریو

مسوول برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و رئیس سابق کمیته المپیک برزیل به دلیل خرید آرا برای میزبانی این کشور در المپیک به ۳۰ سال و ۱۱ ماه زندان محکوم شد. برای اطلاع از این مطلب ما را دنبال کنید.

رییس فدراسیون جهانی تنیس‌روی‌میز انتخاب شد

«پترا سورلینگ» از سوئد به‌عنوان رئیس فدراسیون جهانی تنیس‌روی‌میز انتخاب شد. ادامه خبر را اینجا دنبال کنید.

برچسب‌ها فوتبال استقلال بسکتبال پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال استقلال بسکتبال فوتبال استقلال بسکتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی