Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار گرفتن نام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در فهرست گروه‌های تروریستی از نظر انگلیس، به تصویب پارلمان این کشور رسید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، پارلمان انگلیس جمعه شب طرح خصمانه و صهیونیستی قرار گرفتن نام جنبش حماس در فهرست گروه‌های تروریستی (به زعم انگلیس) را تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت کشور انگلیس طی بیانیه‌ای در خصوص اقدام مجلس این کشور ادعا کرد: «در پی موافقت پارلمان با طرحی که روز جمعه 19 نوامبر [28 آبان] به پارلمان ارائه شد، گروه اسلام‌گرای حماس [اعم از شاخه سیاسی و نظامی] از امروز در بریتانیا یک سازمان تروریستی ممنوعه محسوب می‌شود.»

وزارت کشور انگلیس افزود: «این بدان معناست که اعضای حماس یا کسانی که دیگران را به حمایت از این گروه دعوت می‌کنند، ممکن است با مجازات حبس تا 14 سال روبرو شوند.»

هفته گذشته «پریتی پاتل» وزیر کشور انگلیس اعلام کرد که دولت متبوعش جنبش حماس را در فهرست گروه‌های تروریستی و ممنوعه در انگلیس قرار داده است.

این وزیر انگلیسی در جمع خبرنگاران گفت: ما به این نتیجه رسیدیم که نباید بین شاخه نظامی و سیاسی حماس تفاوتی قائل شد.

قبل از این، نام گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در فهرست گروه‌های تروریستی از نظر انگلیس قرار گرفته بود.

ماه گذشته رسانه صهیونیستی «اسرائیل الیوم» فاش کرده بود که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه اجلاس آب و هوایی گلاسکو از بورس جانسون همتای انگلیسی خود خواسته حماس را گروه تروریستی اعلام کند.

حزب اسلامگرای الجزایر: اقدام انگلیس علیه حماس مصادره حقوق ملت فلسطین استحزب‌الله: تصمیم انگلیس ضد حماس ادامه سیاست‌های استعماری این کشور استاصحاب رسانه ایران اقدام انگلیس در تروریستی خواندن حماس را محکوم کردندانگلیس حماس را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دادواکنش حماس به تصمیم خصمانه انگلیس

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حماس اخبار انگلیس پارلمان انگلیس حماس اخبار انگلیس پارلمان انگلیس فهرست گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه

ناتوانی بیش از یکصد گروه شبه نظامی مسلح و مورد حمایت ترکیه در برقراری امنیت در مناطق شمالی حلب و ادلب سبب شده تا علاوه بر موج انفجارها و درگیری های داخلی میان فرماندهان این گروه ها، نارضایتی های مردمی اهالی این مناطق علیه گروه های مزبور قوت بگیرد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077212 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد