Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی جدید شرایط کرونایی، استان گلستان در شرایط خوبی به سر می برد، گفت: از ۱۴ شهرستان استان فقط شهرستان آزادشهر شرایط زرد را تجربه می کند.

عبدالرضا فاضل پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان‌ گلستان با اشاره به افزایش نظارتها و بازرسی های صورت گرفته از اصناف، اماکن و فضاهای شهری و روستایی، اظهار کرد: با توجه به برخی آمارها که نشان از کاهش رعایت پروتکل هاست نگرانی در ما برای افزایش آمار در هفته های آتی بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط استان ‌گلستان شرایط نسبتا پایدار و خوبی دارد، افزود: از ۱۴ شهرستان استان گلستان به جز آزادشهر که شرایط زرد را تجربه می کند سایر شهرستانها در شرایط آبی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری ۱۹۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۶ بیمار در شرایط مراقبت های ویژه و ۱۶ بیمار متصل به ونتیلاتور هستند.

فاضل با تاکید بر اینکه بالغ بر ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار دوز واکسن در استان‌گلستان تزریق شده است، ادامه داد: از این تعداد یک میلیون و ۲۶۵ هزار تزریق مربوط به دوز اول، ۹۴۷ هزار تزریق متعلق به دوز دوم و ۳ هزار و ۳۶۰ تزریق مرتبط با دز سوم‌ می باشد.

وی با ابراز نگرانی از ورود سویه جدید ویروس کرونا به کشور و احتمال شیوع بالای آن، تصریح کرد: با توجه به کاهش رعایت پروتکل ها در استان نگران هستیم با ورود سویه جدید که قدرت سرایت آن ۴ برابر بیشتر از سویه دلتاست پیک ششم را تجربه کنیم. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان درصد تزریق واکسن در استان گلستان را در دوز اول ۸۶ درصد اعلام کرد و گفت: این آمار در دوز دوم نزدیک به ۶۶ درصد است که امیدواریم به سرعت با گذشت زمان مورد نیاز این آمار هم به بالای ۸۰ درصد برسد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گلستان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند

حیدریان گفت:در حال حاضر آب سد گلستان در آستانه سرریز می‌باشد و از روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجددا رهاسازی می‌شود.

او ادامه داد: مخزن سد بوستان ۶۲ درصد، وشمگیر ۳۲ درصد و نگارستان ۶۰ درصد آب دارد.

استان گلستان دارای ۱۴ سد بزرگ مخزنی به نام‌های کوثر، شهیدچمران، بوستان، گلستان، وشمگیر، نگارستان، شهید ایمری، شهید قربانی، شهید دستغیب، کرند، دانشمند، اینچه برون، آلماگل و آلاگل است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • 42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان