Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@03:39:50 GMT

سرباز جوان نهاوندی در دفاع از وطن به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۵۰۳۳

سرباز جوان نهاوندی در دفاع از وطن به شهادت رسید

گروه استان‌ها ـ سروان وظیفه مهدی رفیعی سرباز جوان نهاوندی حین انجام ماموریت در این شهر به دلیل اصابت گلوله به شهادت رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، یکی دیگر از نیروهای جان برکف نیروی انتظامی شهرستان نهاوند حین انجام ماموریت در این شهر و در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ احمد ساکی فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اعلام این خبر اظهار داشت:  سروان وظیفه مهدی رفیعی در این عملیات از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته  و با وجود انتقال به بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی به دلیل شدت جراحات وارده  به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خاطرات شهدا| روایتی از 13 شهید نوجوان که روز عاشورا تشنه شهید شدندگفت‌وگوی خواندنی تسنیم با مادر ‌شهیدان خالقی‌پور‌/ ‌برادرانی که در آغوش یکدیگر‌ شهید شدند‌/ آرزوی این مادر برای ‌جوانان‌ + فیلم‌سرباز نیروی انتظامی 8 روز پس از اصابت گلوله اشرار شهید شد+عکس

وی ادامه داد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید معزز  امروز بعدازظهر با حضور اقشار مختلف مردم در آرامستان این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود.

این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود. متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم