Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم عبدی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر نمایش جدید خود را بعد از ۴ سال روی صحنه می‌برد. وی پیش از این «کمدی استشمامات»، « آندورای تئاتر اشتباهات»، «کمدی اتفاقات» را کارگردانی کرده است.

نمایش «پنگوئن، مرغ دریایی و چند پرنده‌ دیگر» به نویسندگی منوچهر رمضانی تولید جدید عمارت نوفل‌لوشاتو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «روایت غیرخطی از آخرین روز زندگی مشترک یک زوج و جشن خداحافظی آنها در حضور دوستانشان که با اتفاقات عجیبی همراه می‌شود ... .»

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به علی نصر مدیر تولید، زینب ایزدپناه و امیرحسین جوانی دستیاران کارگردان، معصومه پورنورام منشی صحنه، لاله عباسی مدیر صحنه، محمدرضا محبی دستیار صحنه، رز ارغوان آذر عکاس، حافظ آهی ساخت تیزر، سروش آهی مستندسازی، سارا حدادی مدیر روابط عمومی، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات اشاره کرد.

نمایش «پنگوئن، مرغ دریایی و چند پرنده‌ دیگر » نوشته‌ منوچهر رمضانی به کارگردانی میثم عبدی و تولید عمارت نوفل‌لوشاتو از ۱۴ آذر اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 5361943 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: نوفل لوشاتو تئاتر ایران فیلم کوتاه تئاتر ایران فیلم مستند سینمای مستند برنامه تلویزیونی پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت شبکه مستند سیما فیلم منصور شبکه پنج سیما چهلمین جشنواره فیلم فجر سریال ایرانی فیلم سینمایی آلبوم موسیقی حضور هنر ایران در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

پژوهشگران مرکز بریتانیایی نظارت بر قطب جنوب گفتند تحت تأثیر کاهش بی‌سابقه وسعت لایه‌های یخبندان دریا‌های جنوبگان در سال ۲۰۲۳، تولید مثل پنگوئن‌های امپراتور ساکن این مناطق به میزان حدود یک پنجم کاهش یافته است.

به گزارش فرارو، پنگوئن‌های امپراتور، پرجمعیت‌ترین گونه از این پرندگان و یکی از دو گونه پنگوئن ساکن جنوبگان هستند و برای تخم‌گذاری و پرورش جوجه‌های خود به لایه‌های یخبندان پیوسته به ساحل نیاز دارند.

پیتر فرتول، از پژوهشگران مرکز بریتانیایی نظارت بر قطب جنوب که با استفاده از ماهواره حیات وحش در این مناطق را بررسی می‌کند گفت: ورود زودهنگام جوجه‌های نورس به آب دریا باعث مرگ آن‌ها به دلیل یخ زدن یا غرق شدن شده است.

این کارشناس خاطرنشان کرد که احتمالاً چندین دسته بزرگ از پنگوئن‌های امپراتور که در سال ۲۰۲۲ تحت تأثیر قرار گرفته بودند محل تخم‌گذاری و پرورش جوجه‌های خود را تغییر داده‌اند. برخی از آن‌ها به مناطق جنوبی‌تر مهاجرت کرده که لایه‌های یخبندان بهتری دارند

روز ۲۵ آوریل، ششم اردیبهشت، روز جهانی پنگوئن است. این روز به ابتکار ایستگاه پژوهشی آمریکایی مک مودرو در جزیره راس، واقع در نزدیکی جنوبگان، نام‌گذاری شده است. مناسبت آن شروع دوره مهاجرت پنگوئن‌های آدلی به سمت قطب جنوب در همین روز است.

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید