Web Analytics Made Easy - Statcounter

وعده ای دیگر از مجید صدری باز هم عملی نشد

به نظر می رسد بزرگ ترین خصیصه مجید صدری دادن وعده هایی است که عملی نمی شود.

به گزارش طرفداری، این یک واقعیت است که طی چند هفته اخیر بیش از هر چیزی در فضای رسانه ای و مجازی شاهد انتشار وعده های سرپرست باشگاه پرسپولیس و البته عملی نشدن این وعده ها هستیم.

به غیر از تمام وعده هایی که در مورد پرداخت بدهی کالدرون، باز شدن پنجره نقل و انتقالات، پرداخت بدهی بازیکنان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از سوی مجید صدری مطرح شده، چند روز قبل سرپرست باشگاه پرسپولیس وعده داد اواسط هفته گذشته در مراسمی کارگزار جدیدش را معرفی می کند و حتی گفته شد کف مبلغ قرارداد بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است اما هفته تمام شد و امروز روز اول هفته جدید است و همچنان خبری از معرفی کارگزار نیست. البته که گفته می شود تصمیم سازمان لیگ مبنی بر اینکه تبلیغات محیطی در اختیار باشگاه ها قرار نگیرد در معرفی نشدن این کارگزار نقش داشته است.

از‌ سوی دیگر همان طور که دیروز (5 آذر) نوشتیم مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر وعده داد ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان را قبل از بازی با نفت آبادان واریز می کند تا شوک مثبت به تیم وارد شود اما این وعده هم عملی نشد تا برای بار چندمین بار در یک سال گذشته باشد که باشگاه وعده پرداخت پول در روز بازی می دهد اما عملی نمی شود.

مورد دیگری که بیش از هرچیزی نگرانی هواداران را همچنان از بین نبرده مشخص نشدن وضعیت پرداختی به کالدرون سرمربی اسبق سرخپوشان است. چند روز از پرداخت پول به حساب این مربی آرژانتینی گذشته اما همچنان پول کاملا به حساب این مربی ننشسته و پنجره این باشگاه همچنان از نظر فیفا بسته است و البته باز هم یاد آن وعده های 72 ساعته سرپرست پرسپولیس می افتیم که هرگز نرسید و باز هم وعده ای دیگر از او که بارها تاکید کرد خیال هواداران پرسپولیس راحت باشد چون پرسپولیس محروم نخواهد شد و ...!

کافی است تمام این واژه های کلیدی را در گوگل سرچ کنید تا متوجه وعده های بی پایان سرپرست خوش وعده باشگاه پرسپولیس باشید. حال باید منتظر بود و دید صدری و وعده هایش تا چه زمانی در پرسپولیس ادامه کار خواهند داد و اصلا وزارت نگاهی به تغییر دارد یا کماکان چشم به نظر هیات مدیره ای دارد که انتخاب و نظرشان کاملا همسو با صدری است.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مجید صدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره خانه در رباط کریم چند؟

اگر قصد اجاره خانه در شهرستان رباط کریم را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی هزینه‌ها بپردازیم.

به گزارش اقتصادآنلاین، برای اجاره یک واحد نوساز ۷۵ متری در رباط کریم به ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه سه میلیون تومان است.

یک خانه ویلایی با زیربنای ۸۵ متر و ۵ سال سن با ۱۲۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

برای اجاره یک واحد آپارتمان ۶۵ متری با سن ۱۰ سال در رباط کریم به ۴۰ میلیون ودیعه نیاز دارید. اجاره این واحد ماهیانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

آپارتمان دیگری در محله نصیرشهر رباط کریم با زیربنای ۷۲ متر و یک اتاق خواب و ساخت سال ۱۳۹۵ با ودیعه ۱۹۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان می‌توان یک خانه ۲۲ ساله را با متراژ ۹۰ متر اجاره کرد. کرایه ماهیانه این خانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین، با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان می‌توانید یک خانه ۱۰۰ متری ۱۰ ساله را رهن کامل کنید.

برای اطلاع از قیمت اجاره واحد‌های دیگر و مشخصات آن‌ها جدولی که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین دخل‌وتصرفی در قیمت‌ها ندارد.

دیگر خبرها

  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • اسرائیل: در پاسخ به تصمیم ترکیه اقدامات «مهم و عملی» اتخاذ کرده‌ایم
  • گام ستاد اقلیم و محیط زیست برای رسیدن به الگوی کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان