Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: ساعت ۴:۵۶ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان میرداماد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

او افزود: بلافاصله ۳ ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی اظهار کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان پنج طبقه تک‌واحدی بود که در هر طبقه یک واحد بیش از ۲۰۰ متر وجود داشت که در طبقه چهارم آتش‌سوزی رخ داده بود. بخش اعظم این منزل دچار آتش‌سوزی شده بود و اطلاعات اولیه حاکی از این بود که در آن ساعت تعدادی از افراد در داخل ساختمان و همان واحد محبوس هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی وارد ساختمان شدند و با تجهیزات حفاظتی کامل همزمان با خاموش کردن آتش گروه‌های نجات نیز مشغول دستیابی به نفرات محبوس شدند که این افراد را از این وضعیت خارج کنند.

او گفت: در حین عملیات یک خانوم و یک آقای میانسال که داخل همان واحد آتش‌سوزی شده گرفتار شده بودند، آن‌ها به سرعت از ساختمان خارج شدند اما خانوم دچار دودگرفتگی و کمی مصدومیت شده بود و آقا نیز به همین ترتیب مصدومیت‌هایی را متحمل شده بود.

ملکی افزود: بلافاصله افراد تحویل عوامل اورژانس شدند. ۲ نفر دیگر نیز که در همین منزل بودند وضعیت بهتری داشتند، کل ساختمان دچار دودگرفتگی شده بود و در نهایت ۱۲ نفر متشکل از ۷ نفر آقا و ۵ نفر خانم به سلامت از این ساختمان خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی بیان کرد: افرادی که در طبقات پایین‌تر این ساختمان ساکن بودند پس از وقوع آتش‌سوزی به راحتی از این ساختمان خارج شدند و افرادی که در طبقات بالاتر بودند با راهنمایی آتش‌نشانان به سطح پشت بام رفتند و در محل امنی بودند و پس از تخلیه نفرات داخل ساختمان و خاموش کردن آتش‌سوزی این نفرات هم به محل امن منتقل شدند.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و آتش با تدابیر آتش‌نشانان بلافاصله خاموش شد و از سرایت به طبقات بالاتر جلوگیری شد.

کد خبر 639879 برچسب‌ها آتش‌ نشانی حوادث - آتش سوزی تهران حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث آتش سوزی تهران حوادث ایران سازمان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی

برج‌ های دوقلوی اداری تجاری گلستان در زمینی به مساحت 16 هزار متر مربع در 35 طبقه شامل (8 طبقه زیر زمین و نیم طبقه منفی 1+ همکف و نیم طبقه تجاری24+ طبقه روی همکف)، در منطقه 6 تهران و در تقاطع خیابان شیراز جنوبی و خیابان آقاعلیخانی قرار دارد.

به گزارش میزنفت، از ماه ها پیش بود که موضوع انتقال ساختمان شرکت ملی نفت به این برج ها در دستور کار قرار گرفت و مذاکرات برای خرید این برج ها که بی شباهت به ساختمان پتروناس مالزی نیست، آغاز شد.
 

این برج ها که متعلق به بیمه ایران است طی دو سال گذشته محل بحث های حاشیه ای فراوانی بوده که گوشه ای از آن در رسانه ها منتشر شده است.
 شرکت ملی نفت اما با این وجود قصد دارد این برج ها را خریداری کند تا خود را از وزارت نفت جدا کرده و با ساختمان فرسوده این روزهای خود در حیابان طالقانی خداحافظی کند.

 یک منبع آگاه با تایید این موضوع گفت: به دلیل هزینه بالای نگهداری ساختمان های فعلی شرکت ملی نفت در خیابان طالقانی که اغلب عمری بالای 50 سال دارند، قرار شده بود ساختمانی جدید تهیه شود که برای این مهم، برج های دو قلوی بیمه ایران معرفی شد.
وی ادامه داد: مذاکرات در مراحل پایانی است و دو طرف روی قیمت 23 هزار میلیارد تومان به جمع بندی رسیده اند اما احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی  فعلا حاضر نیست به این معامله مهر تایید بزند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران