Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور  خود در جلسه علنی امروز این شورا با یادآوری اینکه امروز مصادف با روز نیروی دریایی است، این روز را به  ارتش جمهوری اسلامی و کارکنان نیروی دریایی تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه فردا روز همبستگی با مردم فلسطین نام گرفته است که یک همبستگی استراتژیک، قدیمی و ریشه دار است که سالها پیش از انقلاب هم وجود داشته است، ابراز داشت: از همان ابتدا که رژیم اسراییل شکل می گرفت مردم خود را برای حمایت از مردم فلسطین آماده کردند در حالیکه حکومت شاهنشاهی آن زمان مخالف این همبستگی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمران افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، موضع گیری های صریح امام خمینی (ره)  باعث شد،که جایگاه ما در مسائل فلسطین بیشتر شود.

وی ابراز  امیدواری کرد که فلسطینیان هر چه سریع تر به پیروزی نهایی دست  یایند و به سرزمین اصلی خود بازگردند و فلسطین تبدیل به یکی از کشورهای مقتدر اسلامی منطقه شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین شورای شهر تهران فلسطینیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در تهران

عکاس: پانته‌آ نیکزاد

دیگر خبرها

  • تجمع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در تهران
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین +عکس
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد