Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@07:40:38 GMT

100 میلیون تومان برای هر شوت بازیکن آفریقایی!

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۳۱۲۴

100 میلیون تومان برای هر شوت بازیکن آفریقایی!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی در جلسه امروز شورای شهر تبریز در خصوص احیای سازمان ورزش شهرداری تبریز اظهار کرد: کاری با سیاست دولت گذشته ندارم؛ در دولت فعلی، می‌خواهیم برای جوانان کار کرده، آموزش و ورزش داشته باشیم.  

وی افزود: قصد ما از تیم‌داری و ورزش قهرمانی در شهرداری تبریز، آوردن بازیکن آفریقایی که برای هر شوتش صد میلیون تومان بدهیم، نیست چرا که چنین مواردی در نهایت به فیفا و شکایت از باشگاه ختم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگی ادامه داد: تبریز در برهه‌ای در همه رشته‌های ورزشی بخصوص والیبال، کشتی، هندبال، بسکتبال و ... حرفی برای گفتن داشت، امروز اما ورزش شهر تبریز خانه‌خراب شده است.  

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: اگر قرار است سازمان ورزش شهرداری نداشته باشیم و اداره کل ورزش و جوانان به این امور رسیدگی کند، باید سازمان فرهنگی شهرداری نیز برچیده شود.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه علنی صبح امروز این شورا، بر مصوبه قبلی خود مبنی بر تفکیک سازمان ورزش از سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اصرار کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز آموزش ورزش رئیس شورای اسلامی شهر تبریز رسول برگی فارس تبریز والیبال کشتی هندبال بسکتبال شورای شهر تبریز شهرداری تبریز شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 

برای داشتن انرژی بیشتر در طول روز باید چند کار تأثیر گذار روی سلامت جسمی و روانی تان را انجام دهید. به طور کلی شما باید تغذیه سالم، ورزش منظم، خواب کافی، برنامه‌ریزی روزانه داشته باشید و کنترل استرس و اضطرابتان را در دست بگیرید.

۱. تغذیه سالم: مصرف غذاهای سالم و با ارزش غذایی بالا مانند میوه، سبزیجات، مغزهای خشک، ماهی، مرغ و محصولات کامل‌مغذی برای افزایش انرژی بدن بسیار مفید است.

۲. ورزش منظم: ورزش و فعالیت بدنی منظم به افزایش انرژی و تقویت قدرت بدنی کمک می‌کند.

۳. خواب کافی: خواب به موقع و کافی حدود ۷-۹ ساعت در شب برای بازسازی بدن و افزایش انرژی ضروری است.

۴. آب کافی: مصرف آب به میزان کافی برای حفظ هیدراسیون بدن و افزایش انرژی بسیار مهم است.

۵. کاهش استرس: استرس و نگرانی‌های زیاد می‌توانند باعث کاهش انرژی شما شوند. به دنبال روش‌های کاهش استرس و آرامش پیدا کنید.

۶. استفاده از روش‌های تنظیم احساسات: تمرین‌های تنفس، مدیتیشن و یوگا می‌توانند به شما کمک کنند تا احساسات خود را تنظیم کرده و انرژی بیشتری داشته باشید.

۷. برنامه روزانه: برنامه‌ریزی منظم روزانه و تعیین اهداف قابل دست‌یابی می‌تواند به شما احساس موفقیت و انگیزه بدهد که در نتیجه انرژی شما را افزایش دهد.

کد خبر 750766

دیگر خبرها

  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳