Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه در نامه‌ای به رئیس‌جمهور انتخاب استاندار و شهرداری "انقلابی"، عدالت‌محور و با عملکرد جهادی را مطالبه کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرمانشاه،شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه در نامه‌ای به رئیس‌جمهور با تشریح موقعیت و وضعیت این استان انتخاب هرچه سریع‌تر استاندار انقلابی کرمانشاه را مطالبه کردند و خواستار انتصاب فردی شایسته و متعهد شدند که بتواند ظرفیتهای این استان را شکوفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه با تشریح موقعیت استان آمده است: رئیس جمهور محترم، با احترام و ضمن عرض خدا قوت و آرزوی توفیقات روزافزون برای شما و مجموعه خدوم دولت، همانگونه که مستحضر هستید استان کرمانشاه در طی دوران دفاع مقدس به دلیل همجواری با کشور عراق خسارتهای بیشتری نسبت به استان‌های همجوار متحمل شد.

 رهبر معظم انقلاب در سفر مبارک‌شان به استان کرمانشاه در سال 90 فرمودند این استان در 8 سال دفاع مقدس در حال دفاع، ایستادگی و شجاعت بود و با اطمینان می‌توان ادعا کرد که این استان دین خود را به نظام در دفاع مقدس ادا کرده اما متأسفانه مسئولان دین خود را به این استان ادا ننموده‌اند و همواره به لحاظ شاخص‌های توسعه اقتصادی در جایگاه پایین‌تری قرار داشته که بعنوان نمونه کسب رتبه های اول بیکاری، تورم، فقر و شاخص فلاکت را می‌توان مؤید این مطلب دانست.

وزیر کشور در ایلام: تفویض اختیار بیشتر به استانداران در اولویت دولت استاظهار بی‌اطلاعی استاندار کرمانشاه از قطعی برق/ برق مشترکان خانگی همچنان قطع می‌شوداستاندار کرمانشاه: موافقت کتبی عراق برای اعزام زائران اربعین اعلام نشده است

در این نامه آمده است: با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی سیزدهم، متأسفانه هنوز هیچ تغییری در مدیریت استان بوجود نیامده و کماکان استانی که به‌دلیل شرایط فوق باید مورد نگاه ویژه قرار گیرد هنوز از اولویت‌های تحول‌خواهی که تغییر مدیران ناکارآمد و نالایق است محروم مانده است.

از سوی دیگر شورای شهر کرمانشاه نیز پس از معرفی، تا ماه‌ها در بلاتکلیفی و کشاکش معرفی دو تن از اعضاء و یا جایگزینی اعضای علی البدل به سر برده و پس از آن نیز هنوز نتوانسته‌اند به دلیل اختلافات داخلی شهردار را برگزینند و مردم همچنان باید منتظر بمانند، آنچه که عیان است فقدان مرجع مشخص در تصمیم گیری در برخورد با ناکارآمدی شورای شهر یا خلأهای قانونی در این میان است که سبب شده پس از ماه‌ها هنوز اولین اقدام مورد انتظار از شورای جدید بر زمین مانده است.

در ادامه این نامه آمده است که: جناب رئیس جمهور، کرمانشاه را بصورت ویژه دریابید، چه در بحث انتصاب استاندار و چه در موضوع شورای شهر، هر چند بررسی که با نگاه کلان‌تر به موضوع شورای شهر کرمانشاه می‌توان به مشکلات و کاستی‌های قوانین و مقررات مربوطه به صورت عینی دست یافت و با اصلاح آن‌ها از تکرار موارد مشابه ممانعت به عمل آورد و در این راستا شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان از شما تقاضا دارد تا هر چه زودتر به صورت ویژه به مسائل این استان ورود کرده و با معرفی فردی کارآمد و انقلابی برای مدیریت این استان و نیز ورود به مسئله شورا و شهرداری و اتخاذ تصمیم مناسب، زمینه را برای ایجاد تغییرات اساسی و برون رفت از وضع موجود فراهم آورید.

انتهای پیام/833/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه استانداری کرمانشاه مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه رئیس جمهور شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم