Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:27:09 GMT

پرداخت بیمه نوسانات برق ۱۴۰۰ به جریان افتاد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۲۹۵۱

پرداخت بیمه نوسانات برق ۱۴۰۰ به جریان افتاد

با رفع مشکلات و پیگیری‌های صورت گرفته، بیمه حوادث مشترکان برق خانگی و تجاری به جریان افتاد.

به گزارش مشرق، طبق پیگیری‌ها از توانیر با پیگیری‌های صورت گرفته و برگزاری سه مرحله مناقصه و در نهایت جلسات متعدد با شرکت‌های بیمه گذار، قرارداد بیمه حوادث مشترکان خانگی و تجاری میان شرکت توانیر به نمایندگی از شرکت‌های توزیع سراسر کشور با شرکت بیمه دی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، از ابتدای این هفته روند انتقال اطلاعات میان دو شرکت آغاز، بررسی پرونده‌ها، مستندات و پرداخت خسارات شروع شده است.

مشترکان برق می‌توانند همچنان به منظور ثبت مستندات خود در این زمینه از طریق سامانه توانیر اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو وزارت نیرو برق رسانی قطعی برق قطع برق برق خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  نهضت ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت سیزهم  با اجرای آن سعی در کمک به افراد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

به گفته مدیرعامل صندوق ملی مسکن ، اقساط ماهانه وام نهضت ملی مسکن پنج  میلیون تومان در دوسال ابتدایی بازپرداخت این وام است .

محمدرضا مهدیاراسماعیلی گفت: بعد از دوسال هم اقساط وام به صورت پلکانی دریافت خواهد شد و سود تسهیلات نهضت ملی مسکن در حال حاضر ۱۸ درصد است.

با این حال شهروند خبرنگار ما  می‌گوید بانک عامل در کوهدشت به این تصمیم ملی پایبند نیست و سود تسهیلات و مبلغ اقساط را  بالاتر اعلام می‌کند.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با سلام خدمت خبرنگاران محترم ، بنده اهل لرستان شهرستان کوهدشت هستم ، خواهشا در خصوص وام نهضت مسکن ملی و پرداخت اقساط آن پیگیری لازم را انجام بدهید
با توجه به اینکه بارها و بارها از طریق رسانه ملی اعلام شده که وام نهضت مسکن ملی ۱۸ درصد و تا دوسال اول اقساط آن ۵ میلیون  تومان است اما در لرستان مسولین بانک اعلام میکنند بیایید سریع قسط بندی انجام بدهید ، وام ۲۳ درصد و اقساط آن حدودا ۱۲ میلیون تومان است ، بنده کارمند با سه فرزند هستم چگونه  ۱۲ میلیون تومان پرداخت کنم ،این مشکل تعداد زیادی از همشهریان است لطفا پیگیری کنید.

 

دیگر خبرها

  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • پیگیری روندجستجوی پیکربی جان یکی از جوانان غرق شده در نازلو چایی
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه