Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - پروژه ۳۹۶ واحدی مسکن ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر کرمان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، پروژه 396 واحدی مسکن ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان، سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق نیروی زمینی ارتش، دادخدا سلطانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در شهر کرمان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا در این آیین با بیان اینکه این پروژه از مهرماه سال 97 آغاز و در 22 بلوک ساختمانی با سازه بتنی احداث شده است اظهار داشت: این پروژه در مدت 16 ماه ساخته شده است و قبل از آن درگیر کارهای زیرسازی بودیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق ارتش: امنیت امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون رشادت شهیدان استفرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش: کوچک‌ترین تهدید را در کمترین زمان سرکوب می‌کنیم/ اجازه هیچ تعرضی را به مرزها نمی‌دهیمبیست‌ویکمین مرحله کمک‌های مؤمنانه قرارگاه جنوب شرق ارتش در کرمان برگزار شد

 

وی با عنوان اینکه این واحدهای مسکونی 100 مترمربع فضا دارند گفت: پروژه با اعتبار 60 میلیارد تومان ساخته شده و با قیمت امروز حدود 400 میلیارد تومان ارزش دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق نزاجا با اشاره به اینکه در این پروژه تلاش شده که با کیفیت بخشی در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود بیان کرد: استاندار کرمان حمایت بسیار خوبی داشته و در ایجاد زیرساخت‌ها همکاری ویژه داشت که جای تشکر دارد.

به گزارش تسنیم، پروژه 396 واحدی مسکن ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر کرمان با متراژ زمین 60 هزار متر مربع، زیربنای 50 هزار مترمربع و با اعتبار 60 میلیارد تومان در مدت کمتر از سه سال در راستای اجرای طرح لبیک 15 با امام خامنه‌ای طرح مهر ولایت یکم احداث شده است.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک استان کرمان ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک استان کرمان فرمانده قرارگاه شهر کرمان جنوب شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن

به گزارش  جام جم آنلاین -چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش،  شنبه ۱ اردیبهشت ماه   کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، واقع در فاز ۳ محله الهیه، با حضور مسئولین استان چهارمحال و بختیاری و با هدف تهیه مسکن برای فرهنگیان،به زمین زده شد.

 

فرماندار بروجن در این آیین گفت: نهضت ملی مسکن از خدمات دولت سیزدهم است که هدف آن خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم می باشد.

 

فتاح کرمی اضافه کرد: پس از دریافت درخواست‌های فرهنگیان مبنی بر ساخت پروژه ای در قالب نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان بروجن؛ این درخواست در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید فرهنگیانی که در طرح های دیگر نهضت ملی مسکن، ثبت نام کرده‌اند، در صورت تمایل از واحدهای پروژه فرهنگیان بروجن به ایشان تحویل گردد.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی بروجن نیز در این رابطه گفت: پروژه مسکن فرهنگیان بروجن در زمینی به مساحت ۵۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد‌.

 

افراسیاب علایی افزود: بر اساس نقشه‌های موجود این پروژه ۱۷۳۰۰ مترمربع زیر بنا دارد که در ۵ بلوک ساخته خواهد شد.

 

ایشان اضافه کرد: بلوک های این مجتمع مسکونی در ۷طبقه، ۵ طبقه مسکونی و ۲طبقه(همکف و ۱-) برای ساخت پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.

 

علایی متراژ واحدهای این پروژه مسکونی را بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ مترمربع عنوان و ابراز امیدواری کرد واحدهای این پروژه در کمترین زمان ممکن ساخته و تحویل فرهنگیان عزیز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است