Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:05:00 GMT

کرونا جان یک نفر دیگر را در استان همدان گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۷۷۵۷

کرونا جان یک نفر دیگر را در استان همدان گرفت

دکتر «محمد طاهری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به ۳۰ هزار و ۹۶۰ نفر و بیماران سرپایی مثبت نیز به ۹۹ هزار و ۴۷۲ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰۷ نفر بود که ۵۲ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری افزود: ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان همدان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۶ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در اسدآباد یک هزار و ۶۴۱، بهار یک هزار و ۵۶۵، تویسرکان یک هزار و ۵۷۹، رزن یک هزار و ۲۳۴، درگزین ۴۱۵، فامنین ۴۱۲ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۳۹ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۷۷۴ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۳۸ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۹۸۸ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، شهرستان های "ملایر، نهاوند و بهار" در وضعیت آبی و هفت شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان کرونا شهر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان کرونا شهر همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان کرونا شهر همدان استان همدان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد

 فرامرز دهمرده  اظهار کرد: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.

رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.

به گفته وی ؛ در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته ۲۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • پیش بینی وضعیت جوی استان همدان
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران