Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، اولویت اعزام نیروهای شهرداری با آنان است که تاکنون به عتبات مشرف نشده اند و نیز توان مالی مسافرت به آنجا را ندارند.

براساس این گزارش در مراسمی که با حضور نیروهای داوطلب اعزامی از شهرداری، برخی مسئولان شهرداری و مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان در محل این ستاد برگزار شد، رهنمودها و آموزش های لازم به اعزام شوندگان که اغلب برای بار اول به عتبات مشرف می‌شوند، داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 جانشین قرارگاه جهادی کریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) شهرداری کرمان در این مراسم با بیان اینکه این سومین اعزام نیروهای شهرداری برای خدمت در عتبات عالیات در عراق است افزود: بنای این سفرها از سال ۱۳۹۶ گذاشته شد و اولین اعزام در سال ۱۳۹۷ با استعداد ۴۰ نفر از نیروهای شهرداری انجام شد. 

وحید نامجو اضافه کرد: تا پیش از شیوع کرونا ۲ بار در ایام اربعین اعزام نیرو داشتیم و قرار بود اربعین سال‌جاری صد نفر را برای خدمت به زائران اباعبدالله اعزام کنیم که انجام نشد و مسئولان ستاد بازسازی عتبات قول دادند این افراد در سه سفر متوالی اعزام شوند.

وی خاطر نشان کرد: روز جمعه ۱۲ آذر ماه جاری اولین کاروان ۳۰ نفره از این خادمان پس از انجام تست کرونا و اطمینان از صحت و سلامتشان به تهران می‌روند تا با هواپیما به نجف اشرف اعزام شوند.

نامجو مدت حضور این نیروها در عتبات را یک ماه عنوان کرد و گفت: اکثر اعزام شدگان از بین داوطلبانی هستند که تاکنون به زیارت عتبات نرفته‌اند و استطاعت مالی برای این سفر زیارتی را نیز ندارند.

وی افزود: محل خدمت این نیروها که از بخش‌های مختلف شهرداری گرد آمده‌اند، حرم مطهر مولا علی علیه‌السلام و صحن حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) در نجف اشرف است.

علی متقی معاون امور شهرستان ها و جذب مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان نیز در این مراسم خطاب به نیروهای شهرداری اظهار داشت:  شما برای یک سفر زیارتی و خدماتی عازم عراق و آستان اهل بیت (علیهم‌السلام) هستید، بدانید که مزد شما مضاعف خواهد بود و اجر معنوی شما بسیار است.

برچسب‌ها کرمان شهرداری کرمان ستاد بازسازی عتبات عالیات عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان شهرداری کرمان ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان شهرداری کرمان ستاد بازسازی عتبات عالیات عراق ستاد بازسازی عتبات عالیات نیروهای شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مرتضی بخشی اظهار کرد: بیش از ۷۲ ساعت است که نیروهای این سازمان در آماده‌باش کامل قرار داشته و در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و … توسط این سازمان انجام شده است، افزود: بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۲۵ سازمان تماس بگیرند.

کد خبر 748040

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند