Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله سیدرضی شیرازی، مفسر قرآن و فقیه ربانی را تسلیت گفت.

به گزارش برنا، رییس مجلس شورای اسلامی در این پیام افزود: ایشان پرورش یافته خاندان میرزای شیرازی بزرگ (رضوان الله تعالی علیه) و از اساتید برجستۀ حوزه‌ های علمیه بودند که در سراسر عمر پربرکت خویش علاوه بر فراگیری، نشر و تبلیغ معارف اسلامی به ترویج شعائر آل‌الله علیهم السلام‌ و تدریس سطوح عالیه فقه و عرفان و فلسفه و تبیین مباحث اخلاقی و تربیتی بویژه برای جوانان و مشتاقان اهتمام فراوان داشتند و در جهت تقریب مذاهب و ترویج معارف حقه دین مبین اسلام آثار ارزشمندی از خود بر جا گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالیباف تاکید کرد: آیت‌الله سیدرضی شیرازی همچنین از یاران مورد وثوق حضرت امام(ره) در دوران نهضت اسلامی بودند که به‌دلیل کینه دشمنان در سال ۵۸ از سوی گروهک فرقان مورد سوءقصد نیز قرار گرفتند

وی خاطرنشان کرد: اینجانب با عرض تسلیت این ضایعه مؤلمه به پیشگاه  حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع معزّز و گرانقدر، علما و طلاب حوزه‌های علمیه، شاگردان و دوستداران  و بیت مکرّم شیرازی، از خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و رضوان الهی را مسئلت می‌کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فلسفه رهبر معظم محمد باقر قالیباف قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند

به گزارش خبرنگار جماران؛ در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف رییس مجلس در راستای اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، گفت: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد. دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد و اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

وی افزود: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی