Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان میبد گفت: با هدف رفع مشکلات حوزه شهری میبد، باید تصویب طرح جدید جامع شهری در اولویت شهرداری قرار گیرد. خبرگزاری میزان - علیرضا حسین‌بیگی، رئیس دادگستری شهرستان میبد در استان یزد در دومین نشست مشترک رئیس دادگستری و دادستان شهرستان با اعضا شورای شهر میبد و شهردار با هدف تعامل سازنده و رفع برخی از مشکلات حوزه شهری بر لزوم رعایت قانون در تصمیم‌گیری‌های شورای شهر و شهرداری تأکید کرد و گفت: مهم‌ترین اولویت شهرداری در وضعیت کنونی موضوع تصویب طرح جامع کارشناسی شده است و توجه ویژه به این موضوع جهت حل مشکل محدوده و حریم شهر و بافت تاریخی شهر ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: تعیین وظایف دستگاه‌های مسئول پیرامون اجرای طرح جامع شهری به منظور جلوگیری از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز وی با اشاره به درخواست شورای شهر مبنی بر ورود جدی دادگستری و شورای حفظ حقوق بیت‌المال در جهت حل مشکل طرح جامع شهر و اراضی واقع در مسیر جاده سنتو گفت: دستگاه قضایی برای حل مشکلات مردم در میدان حضور دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی فرو گذار نیست.

وی، تعیین تکلیف مرز‌های سیاسی شهر میبد را خواستار شد و تصریح کرد: عدم تطبیق مرز‌های تعیین شده بر طرح جامع کنونی شهر و موضوع روستا‌های واقع در حریم شهر نیازمند ورود جدی همه ادارات و نهاد‌های مربوطه در شهرستان در جهت حل مشکل این مشکل است.

در ادامه علی باقرپور دادستان عمومی و انقلاب میبد انجام فعالیت‌های فرهنگی در شهر را به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری برشمرد و گفت: جدیت شهرداری در اجرای آرای کمیسیون ماده صد و برخورد با تخلفات ساختمان نیز از جمله مسائلی است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری میبد طرح جامع شهری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری میبد طرح جامع شهری رئیس دادگستری جامع شهری طرح جامع جامع شهر حل مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اعضا شورای اسلامی شهر سردشت و رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت به اتهام رشوه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: وفق دستورات قضائی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایحان‌غربی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

کد خبر 748672

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان