Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@00:06:13 GMT

چکش حراج بر میراث هالیوود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۳۲۷۱

چکش حراج بر میراث هالیوود

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از خبرگزاری فرانسه، کت و شلوار جان تراولتا در فیلم داستان عامه پسند، تخته موج سواری پاتریک وین سوویزی در فیلم نقطه شکست و چوبدستی رون ویزلی از فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ تنها بخشی از مجموعه متنوعی است که این هفته برای علاقه‌مندان سینما به مزایده گذاشته می‌شود.

از دیگر اشیاء هیجان‌انگیز این حراجی که از امروز پنجشنبه (۱۱ آذر) به مدت دو روز در جولینز آکشنز (Julien's Auctions) واقع در بورلی هیلز برگزار می‌شود، می‌توان به خنجری از سریال بازی تاج و تخت، شمشیر لیزری لیام نیسون از فیلم جنگ ستارگان: تهدید شبح و مسلسلی اشاره کرد که بروس ویلیس در فیلم جان سخت از آن استفاده می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این حراجی شامل بیش از یک هزار و دویست قلم از تاریخ هالیوود است که کلاه بتمن متعلق به مایکل کیتون، اشیایی از فیلم ترمیناتور و پرتقال کوکی و طناب گل گدوت از فیلم زن شگفت‌انگیز بخشی از آن‌ هستند.

حراج‌خانه جولینز آکشنز درباره این حراج بزرگ می‌گوید: این رویداد دو روزه برخی از معروف‌ترین یادگارها از عصر طلایی هالیوود تا سینمای مدرن و معاصر امروز و تولیدات کلاسیک تلویزیونی را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند.

برچسب‌ها هالیوود سریال خارجی حراج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هالیوود سریال خارجی حراج هالیوود سریال خارجی حراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

بیست و سومین جلسه حراج شمش طلای استاندارد از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا درحالی امروز یکشنبه  16 اردیبهشت ماه از ساعت 12 الی 16 در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد که  طی 22 جلسه حراج حضوری برگزار شده در این مرکز، حدود 3 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

با موافقت بانک مرکزی، از هفته جاری تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بیست  و سومین حراج شمش در دو بخش عمده و خرد برگزار می شود و متقاضیان می توانند حداکثر 25 شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

لازم به ذکر است وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و500 میلیون ریال (350 میلیون تومان) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می توانست تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 15 اردیبهشت ماه 1403 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروخته شد
  • آغاز دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ امروز
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال