Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پرستو شهنی نایب رییس هیات ورزش همگانی خوزستان گفته است که یکی از راه‌های موجود برای داشتن جامعه‌ای سالم از نظر روحی و اجتماعی، ترویج و توسعه ورزش همگانی است.

او افزود: توسعه ورزش همگانی در میان کارکنان دولت و سایر نهاد‌ها علاوه بر آنکه نشاط، حوصله و صبر آن‌ها را افزایش می‌دهد، باعث می‌شود کارکنان با توان بیشتری به مردم خدمت کنند، و از همین رو امسال دوره‌های آموزشی فراوانی در جهت ارتقای درجه علمی مربیان برگزار کردیم و معتقدیم که آموزش در کیفیت ورزش‌های همگانی بسیار تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهنی با اشاره به نقش ورزش در تقویت بدن برای مقابله با کرونا نیز بیان کرد: ابتلا به کرونا در ورزش‌های همگانی با توجه به فعالیت در فضای باز و رعایت فاصله اجتماعی بسیار کمتر شده است.

شیوع کرونا انجام ورزش در استان و کشور را بسیار کمرنگ کرده است و وسعت فعالیت هیات ورزش همگانی و گستردگی جامعه هدف آن یعنی عموم مردم زیاد است.

شهنی کمیته‌های تحت نظر هیات ورزش‌های همگانی در حال فعالیت را ۵۷ هیات بیان کرد که هر کدام از آن‌ها دارای چند زیر گروه است.

او هدف اصلی این هیات را افزایش درصد مشارکت مردمی و حرکت به سمت یک جامعه پویا، سالم و پر تحرک دانست و افزود: در چند ماه اخیر همایش‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان برگزار شده که با استقبال خوبی از سوی مردم همراه بود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی ورزش و جوانان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • همایش پیاده روی در یاسوج