Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:21:39 GMT

فیلمی از دستگاه ضدعفونی کننده و بوگیر کفش

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۹۸۱۱

فیلمی از دستگاه ضدعفونی کننده و بوگیر کفش

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دستگاهی برای خشک، ضد عفونی و از بین بردن بوی کفش ساخته شده است که باکتری‌های موجود در کفش را از بین می‌برد.
در فیلم زیر، عملکرد این دستگاه را مشاهده می‌کنید.

 

 

بیشتر بخوانید

شارژ کردن گوشی با انرژی ذخیره شده در کفش + فیلم کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری جدید تکنولوژی روز دنیا جالب ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۹۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: پشتیبانی از نیروهای نظامی و انتظامی را رسالت خود می‌دانیم؛ وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است و اگر هر اقدامی در فضای مجازی و سایر عرصه‌ها به وحدت آسیب بزند، دستگاه عدلیه با آن برخورد جدی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی عبدالهی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت- در مراسم تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در دستگاه قضا اولین ملاک این است که در برابر ملت خاضعانه پاسخ دهیم.

وی افزود: قاضی اگر متکی به خدا، قرآن، اهل بیت و مقدسات نباشد، حتماً در قضاوتش ناعادلانه رفتار خواهد کرد بنابراین قضات بایستی همه امور و عملکرد خود را متکی به خدا بدانند؛ زیرا اگر لحظه‌ای از خدا و اهل بیت غفلت کنند دچار مشکل می‌شوند.

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه قضات وقت‌شناسی و انضباط را جدی بگیرند، گفت: قضات ما دقت کنند تا مردم معطل نشوند و حرمت و کرامت افراد را جدی بگیرند؛ بازداشت افراد باید آخرین حربه باشد و با تأمین قرار کمک کنیم حتی‌المقدور شخصی به بازداشتگاه و زندان نرود.

حجت‌الاسلام عبداللهی ادامه داد: قاضیان ما باید حریم، حرمت و کرامت افراد را حفظ کرده، اما در عین حال با اقتدار حکم صادر کنند و مبارزه با فساد را جدی بگیرند و بین هیچ یکی از طرفین دعوا تبعیض قائل نشوید.

وی با اشاره به لزوم جدی‌گرفتن امنیت روانی جامعه برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم گفت: با هر شخصی که امنیت روانی اجتماعی را خدشه‌دار می‌کند، به شدت برخورد شود و مهم نیست این خدشه در قالب بی‌عفتی، برپایی جلسات لهو و لعب، کلاهبرداری، توقف تولید و یا هر موضوع دیگری باشد

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه افزود: با هر چیزی که مدیریت جامعه و تولید را خدشه‌دار کند، مقابله می‌کنیم و پشتیبانی از نیروهای نظامی و انتظامی را رسالت خود می‌دانیم؛ وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است و اگر هر اقدامی در فضای مجازی و سایر عرصه‌ها به وحدت آسیب بزند، دستگاه عدلیه با آن برخورد جدی می‌کند.

حجت‌الاسلام عبداللهی ادامه داد: فرمان‌پذیری نسبت به ولایت و پایبندی به آرمان شهدا از اصول اساسی ما در دستگاه قضائی است و در برابر شخصی که در حریم ولایت خیانت کند، کوتاه نمی‌آییم. یادمان نرود که جمهوری اسلامی حرم است و باید از حریم این حرم دفاع کنیم.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات علی شعبانی رئیس کل سابق، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا به‌عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین منصوب شد.

کد خبر 748871

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم باز شد
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • لامبورگینی دیابلو GT فقط 80 دستگاه! (عکس)
  • کلیپ| رائفی پور؛ «دستگاه دشمن‌سازی»