Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه موسیقایی «با من بخوان» به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی در کشورهای سوئیس و آلمان بار دیگر پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

علیرضا قربانی در توضیح این کنسرت‌ها نوشته است: «بعد از مدت‌های طولانی فرصتی دست داد تا بتوانیم تور کنسرت‌های «با من بخوان» را در خارج از ایران روی صحنه ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که مطلع هستید ما در حال اجرای این پروژه در تهران بودیم که متاسفانه همه‌گیری این بیماری در ایران و تمام جهان شروع شد و تمامی برنامه‌های هنری تاکنون به تعویق افتادند. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بود که تعداد برنامه‌های بیشتری در این سری از کنسرت‌ها داشته باشیم که متاسفانه به خاطر شرایط غیرقابل پیش بینی به وجود آمده اخیر بیشتر این کنسرت‌ها لغو یا به تاخیر افتاده‌اند. بنابراین فعلاً فرصت را مغتنم می‌دانیم که در تاریخ ۱۱ دسامبر در اشتورتگارت آلمان و ۱۶ دسامبر در ژنو سوییس میزبان شما هنردوستان باشیم.»

«با من بخوان» به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی عنوان یکی از پروژه‌های مهم و پرطرفدار علیرضا قربانی طی سال‌های اخیر است که مرداد ماه سال ۱۳۹۹ در قالب یک آلبوم منتشر و کنسرت‌های متعددی نیز از این پروژه پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«میدانی تو» با شهر ابوسعید ابوالخیر، «عاشقانه نیست» با شعر اهورا ایمان، «دلم گرفته» با شعر مریم مروج، «آمد خزان» با شعر مولانا، «الله مزار» با شعر محمد ابراهیم جعفری، «بوی گیسو» با شعر واقف لاهوری، «روزگار غریب» با شعر احمد شاملو و حمید خلف بیگی، «پل» با شعر احمد امیر خلیلی، «باغ اهورایی» با شعر حسین منزوی و «از خون جوانان» با شعر و آهنگ عارف قزوینی قطعاتی هستند که در آلبوم «با من بخوان» گنجانده شده بودند.

این آلبوم در ادامه پروژه «با من بخوان» است که آثار و اجراهای آن در سال ۹۸ با استقبال مخاطبان مواجه شد. علیرضا قربانی این کنسرت‌ها را در تهران و شهرهای مختلف روی صحنه برد. این در حالی بود که اجراهای «با من بخوان» در شهر تهران طی چندین سانس در بهار و تابستان روی صحنه رفت و قرار بود که این اجراها با رپرتوار متفاوت طی حدود سی سانس هم در فصل زمستان روی صحنه برود. اما ادامه شیوع ویروس کرونا موجب توقف اجراهای زنده پروژه شد.

«بر سماع تنبور» با همراهی کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری، «سوگواران خموش» به آهنگسازی پژمان طاهری، «جلوه گل» با همراهی داریوش طلایی و جمشید شمیرانی، «از خشت و خاک» با موسیقی صادق چراغی، «رسوای زمانه» به آهنگسازی همایون خرم، «رفتم و بار سفر بستم» با همراهی کامبیز روشن روان، «من عاشق چشمت شدم» به آهنگسازی فردین خلعتبری، «حریق خزان» به آهنگسازی مهیار علیزاده، «روی در آفتاب» با همراهی صادق چراغی، «دخت پری‌وار» به آهنگسازی مهیار علیزاده، «افسانه چشم‌هایت» به آهنگسازی مهیار علیزاده و «فروغ» به آهنگسازی مهیار علیزاده برخی از آثاری هستند که تاکنون به خوانندگی علیرضا قربانی در قالب آلبوم منتشر شده‌اند.

«وطن نامه» با همراهی گروه «سایه مهر»، «عقیق» با تنظیم کارن همایون فر، «چهارراه استانبول» به آهنگسازی سامان صمیمی و علیرضا قربانی، «خانه آبی» به آهنگسازی پیمان خازنی، «لیلا» به آهنگسازی ستار اورکی، «عشق آسان ندارد» به آهنگسازی ستار اورکی، «نیست شو» به آهنگسازی حسام ناصری، «هم گناه» به آهنگسازی علیرضا افکاری، «سرکوب» به آهنگسازی آرش گوران، «َشروع ناگهان» به آهنگسازی علیرضا افکاری، «خیال خوش» به آهنگسازی علیرضا افکاری، «ربابی» به آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی مشترک با عالیم قاسم اف، «عروج» با همکاری گروه فلسطینی «جبران تریو»، «از آغاز» به آهنگسازی حسام ناصری، تیتراژ پایانی «درخت گردو» و چند پروژه دیگر از جمله آثاری هستند که طی ماه‌های گذشته از علیرضا قربانی پیش روی شنوندگان قرار گرفته است.

کد خبر 5368639 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا قربانی موسیقی ایرانی موسیقی تلفیقی کنسرت موسیقی سوئیس آلمان حسام ناصری تئاتر ایران فیلم کوتاه هنرمندان تئاتر فیلم سینمایی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی کارگردان تئاتر حوزه هنری قاسم سلیمانی علی حاتمی رادیو صبا جشنواره فیلم فجر داود فتحعلی بیگی جشنواره آیینی و سنتی شبکه نسیم آهنگسازی مهیار علیزاده علیرضا قربانی من بخوان روی صحنه کنسرت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!

دو بازیکن مطرح و فراموش‌نشدنی پرسپولیس با حضور در استودیو به ضبط آهنگ اختصاصی این باشگاه کمک کردند.

از اواسط سال ۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری از بزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

خبرورزشی هم هفتم اردیبهشت سال ۱۳۸۹ گزارشی اختصاصی از حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در استودیوی محل ضبط این سرود منتشر کرد و در مورد علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا که برای شرکت در پروژه مذکور به استودیو رفته بودند،  نوشت. علی دایی قسمتی از این سرود را خواند و مهدوی‌کیا هم در دکلمه آن مشارکت داشت. سرودی که هم اکنون در اینترنت موجود است و ماندگار شد.

 

منبع:‌خبر ورزشی

tags # علی دایی سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!