Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: فرهنگ استفاده از گاز طبیعی، رعایت نکات ایمنی، صرفه جویی در مصرف گاز در مدارس پایه استان ایلام نهادینه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، عباس شمس‌اللهی افزود: با همکاری ادارات گاز نواحی و استفاده از پتانسیل پرسنل گازبان، آموزش نکات ایمنی استفاده از گاز طبیعی، صرفه جویی و مصرف بهینه برای مشترکین، طی برنامه‌هایی مستمر با حضور کارکنان شرکت گاز در مقاطع مختلف تحصیلی مدارس با اولویت مناطق گازدار شده جدید، بخصوص در مناطق روستایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آگاه‌سازی و آشنایی مشترکین از تاریخچه گاز، مراحل برداشت، پالایش گاز و در نهایت تحویل گاز مصرفی به مشترکین از اهداف این آموزش‌ها بوده‌است، اظهار داشت: آموزش نکات ایمنی مصرف به منظور کاهش حوادث و خسارتهای مالی و جانی و نیز کاهش هزینه‌های خانوار از دیگر اهداف اینگونه آموزش‌ها می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه با آموزش، راهکارهای مناسب برای بهینه مصرف کردن گاز فرهنگ‌سازی می‌شود، تصریح کرد: در راستای آموزش و فرهنگ‌سازی، شرکت گاز استان ایلام اقدام به تهیه بسته‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی برای توزیع در بین دانش‌آموزان نموده‌است.

شمس‌اللهی با اشاره به اینکه انجام اینگونه آموزش‌ها در استان، بخصوص مناطق روستایی استمرار دارد، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از کاهش حوادث احتمالی اعم از جانی و مالی، راههای مصرف بهینه گاز، آگاهی بخشی به مشترکین در زمینه‌های مختلف گاز، برنامه‌های قابل توجهی در دست اقدام است که به مرور زمان اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از برگزاری دوره آموزشی اصول ایمنی و رعایت الگوی مصرف در بخش ماژین از توابع شهرستان دره‌شهر خبر داد و گفت: با همکاری مدیریت آموزش و‌ پرورش بخش ماژین، آموزش اصول ایمنی، نحوه رعایت الگوی مصرف و راههای جلوگیری از حوادث احتمالی برای دانش‌آموزان در مقاطع مختلف توسط گازبانان ارائه شد و در این راستا بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان منطقه با آموزش‌های اصول ایمنی آشنا شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا گاز صرفه جویی پالایش دانش آموزان نکات ایمنی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام مدارس ایلام صرفه جویی در مصرف گاز شرکت گاز استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه‌های ذی ربط و قانون مداری توسط مردم در کنار ایمن سازی راه‌ها، مهمترین ضرورت ارتقای ایمنی جاده‌ای است.

او افزود: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه‌های ذی ربط و قانون مداری توسط مردم سهم چندانی در هزینه نگهداری راه‌ها نداشته اما در ارتقای ایمنی راه‌ها نقش آفرین بوده و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

جهانیان با تاکید بر برنامه‌های ارتقاء ایمنی در راه‌های استان، گفت: عمده تصادفات در جاده‌های استان ناشی از رفتار پرخطر رانندگان بوده که رعایت قوانین و مقررات و فرهنگ ترافیکی می‌تواند نقش مهمی در ارتقای ایمنی جاده‌ها ایفا کند.

او بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر برای ارتقای ایمنی راه‌ها و تقویت ناوگان حمل ونقل بار و مسافر تاکید کرد و افزود: باید با تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی فرهنگ استفاده ازحمل ونقل عمومی درجامعه نهادینه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت