Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با گذشت یکسال از اجرای طرح برق امید در این استان یک میلیون و 300 هزار صورتحساب برق با تخفیف 100 درصدی در این استان صادر شد.

بهمن محجوبی اصیل در گفت گو با ایسنا- اظهار کرد: از این میزان صورتحساب صادر شده حدود 732 هزار در حوزه برق روستایی و حدود 497 هزار در حوزه برق شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طرح «برق امید» مشترکان برق به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم می‌شوند اظهار داشت: از مجموع صورتحساب برق صادر شده تاکنون، 2 میلیون و 525 هزار صورتحساب در دسته مشترکین خوش مصرف  و 2 میلیون و 618 هزار صورتحساب در دسته مشترکین پر مصرف بوده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیش ‌از 880 هزار مشترک برق در سیستان و بلوچستان وجود دارد که ۸۴ درصد مشترکان این استان در حوزه خانگی و تجاری، سه درصد عمومی، یک و نیم درصد کشاورزی، سه دهم درصد صنعتی و 12 درصد سایر موارد هستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر میزان مصرف برق، اقلیم هم در محاسبه قبوض برق تاثیر گذار است افزود: بر این اساس شهرستان های هر استان‌ به مناطق عادی و مناطق گرمسیری یک، دو، سه و چهار تقسیم می شوند.

محجوبی گفت: الگوی مصرف برای تخفیف صد درصدی صورتحساب برق در مناطق عادی این استان 80 کیلووات ساعت، در مناطق گرمسیری یک، 400 کیلووات ساعت، در مناطق گرمسیری سه، 200 کیلووات ساعت و در مناطق گرمسیری چهار 150 کیلووات ساعت در ماه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مناطق گرمسیری صورتحساب برق کیلووات ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین تیموری، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 84 هزار و 539 تن محصولات کشاورزی با نظارت هفت مرکز قرنطینه گیاهی مستقر در مرزهای رسمی استان سیستان و بلوچستان شامل مرز میلک، پیشین، میرجاوه، گمشاد، چابهار، ریمدان، زاهدان مبادله شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

وی گفت: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی، واردات 39 هزار و 225 تن کالاهای شامل برنج، موز و  کنجد و بیش‌ از 44 هزار و 198 تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتاً شامل انواع خرما، گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی  و سایر خشکبار است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان کل ترانزیت محصولات کشاورزی در  یک ماه اول سال که از مرزهای رسمی انجام شده را 1116 تن اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان