Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@20:40:02 GMT

تکریم مردم وظیفه تک تک مسئولان است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۵۸۶۵

تکریم مردم وظیفه تک تک مسئولان است

روح الله جعفری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ایجرود معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در جلسه تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ایجرود با تأکید بر لزوم پای کار بودن مسئولان گفت: مسئولان باید خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
رفیعی با اشاره به شرایط حاکم در ایران گفت: این شهرستان یکی از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان زنجان است که مسئولان باید با برنامه‌ریزی دقیق در جهت توسعه روز افزون آن حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: توجه به اقتصاد و سرمایه‌گذاری به منظور توسعه مناطق محروم یکی از اولویت‌های دولت به شمار می‌رود.
امام جمعه زرین آباد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مسئولیت‌های دنیا مقطعی است، افزود: همه مسئولان باید مدت کوتاه خدمتگزاری را مغتنم بشمارند.
حجت الاسلام والمسلمین مقدمی با اشاره به اینکه افرادی که در این نظام مسئولیت قبول می‌کنند در مقابل خداوند، مردم و شهدا پاسخگو هستند افزود: چه بسیار خون‌هایی که برای حفظ و شکوفایی این نظام ریخته شده است و باید با تلاش شبانه‌روزی مسئولان قدردان این رشادت‌ها بود.
در پایان این جلسه آقای جعفری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ایجرود معرفی و از زحمات آقای فتحی قدردانی به عمل آمد.

یادآور میشود آقای جعفری پیش از این بخشدار مرکزی شهرستان ایجرود و کارشناس مسئول سیاسی، امنیتی و انتخابات فرمانداری این شهرستان بوده است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فرماندار شهرستان ایران استان زنجان اقتصاد دولت انتخابات استان زنجان اقتصاد انتخابات ایران فرماندار شهرستان شهرستان ایجرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:‌ معلمان در جامعه‌ توسعه یافته در صف اول تکریم قرار دارند
  • اجرای طرح نهضت ملی مسکن و توسعه حمل‌ونقل دو وظیفه اصلی راه و شهرسازی است
  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان
  • لزوم توجه ویژه به توسعه زیرساخت‌های آموزشی در مناطق محروم کرج
  • راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایلام بهترین فرصت برای توسعه استان ایلام
  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • ۵۰ برنامه فرهنگی، امدادی و آموزشی در دشتی اجرا می شود
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه