Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@17:51:18 GMT

جلسه علنی شوراتهران"فردا"برگزار نمیشود

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۷۴۱۹

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از برگزار نشدن جلسه علنی صحن شورای اسلامی شهر تهران به دلیل بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران خبر داد. ناطقان: علیرضا نادعلی  از برگزار نشدن جلسه علنی فردا (سه شنبه ۱۶ آذر) شورای اسلامی شهر تهران خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه اعضا و کمیسیون‌های تخصصی شورا به دنبال بررسی کارشناسی بودجه بندی سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران هستند از این رو جلسه علنی فردا برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تهران به دنبال بودجه بندی دقیق و کارشناسی است و از این رو صرف زمان و دقت بیشتر باعث بررسی کامل تر آن  می‌شود، افزود: با توجه به مشخص شدن سیاست‌های کلان بودجه سال آینده که در جلسات گذشته شورا بر روی آن تصمیم گیری شده بود و همچنین مشخص شدن جزئیات آن، هم اکنون جلسات فشرده‌ای در کمیسیون‎ها در حال برگزاری است تا سیاست‌های جدیدی بر ساختار بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران اعمال شود.

نادعلی تاکید کرد: با توجه به اهمیت این موضوع در هیئت رئیسه شورا تصمیم بر این شد که برگزاری جلسات کمیسیون‎ها در مورد بودجه بندی در اولویت بالاتری نسبت به سایر مباحث و حتی برگزاری صحن شورا قرار گیرد. منبع: ایسنا برچسب ها: جلسه علنی ، شورای تهران ، برگزار نشدن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جلسه علنی شورای تهران برگزار نشدن شورای اسلامی شهر تهران جلسه علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی با منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می‌شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.

او گفت: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد. 

منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با رئیس سازمان بهزیستی کشور در شیراز، بررسی و رفع مشکلات بهزیستی را خواستار شدند. 

در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی، چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری، حق پرستاری، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارائه طرح‌های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد