Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@03:13:43 GMT

بازدید از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۹۲۸۶

بازدید از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با همراهی مدیر روابط عمومی، رییس اداره ساختمان و پیمانکاران بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی، به منظور در جریان قرار گرفتن مراحل تکمیل و راه‌اندازی از این بیمارستان بازدید نمود.

در این بازدید کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن بررسی و ارزیابی بخش‌های مختلف این پروژه، در جریان مراحل تکمیل و راه‌اندازی و رفع مشکلات ، چالش‌ها و نیازمندی‌های آن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در جلسه‌ای که با حضور برخی از مسئولان دانشگاه و پیمانکاران این پروژه برگزار شد، بر تسریع روند تکمیل و راه‌اندازی و رفع مشکلات و چالش‌های این پروژه تاکید کرد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازدید میدانی احداث بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.
گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • رئیسی به قم می‌رود
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا