Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سیدمنصور میرابوطالبی روز سه‌شنبه افزود: نزدیک ساعت سه بامداد امروز در پی گزارش دریافتی از مرکز ۱۱۵ برخورد اتوبوس و تریلی اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت ماموریت، ۲ خودروی عملیاتی از پایگاه شهدای امدادگر (عوارضی کاشان) و ۲ خودرو از پایگاه شهید کریمیان (مسجد شهدا) در قالب چهار تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر به کیلومتر ۱۰ آزادراه کاشان به قم اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در این حادثه هشت نفر در دم جان باختند و ۱۵ مصدوم نیز از سوی کارکنان اورژانس ۱۱۵ و یک مصدوم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر به بیمارستان انتقال یافتند.

معاون مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: در این حادثه، رهاسازی ۲ نفر از سوی تیم‌های امداد و نجات هلال احمر و آتش نشانی با استفاده از اقدام‌های فنی و ست نجات هیدرولیک انجام شد.

وی اضافه کرد: تیم های هلال احمر تثبیت صحنه و نور دهی محیط حادثه را نیز برعهده داشتند.

طول آزادراه کاشان - قم ۱۰۴ کیلومتر است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ شمال اصفهان، دارای ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر است.

۲۳ پایگاه امداد و نجات نیز شامل ۱۳ پایگاه شهری و ۱۰ پایگاه جاده‌ای در منطقه کاشان با ۴۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و نزدیک به ۱۹۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مردم منطقه خدمات ارایه می‌دهند.

منبع: ایرنا پربیننده ترین ۲ قتل مرموز در پایتخت سقوط یک پهپاد در خاک ایران + فیلم نورنیوز: شلیک موشک در نطنز، آزمایشی بوده نقشه سیاه قاضی قلابی برای ۱۲ زن شکایت از ۵ پزشک به اتهام قتل‌ عمد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف اتوبوس تصادف با تریلی تصادف برون شهری تصادف با عابر جمعیت هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی گزارش مرکز کنترل هماهنگی و عملیات جمعیت هلال احمر استان به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فجر خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور شهرکرد به بروجن روبه‌روی کارخانه سیمان دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات فجر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی جان کودک غرق شده در رودخانه نارمه

مثنوی با اشاره به برجا ماندن سه مصدوم در این حادثه جاده‌ای، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی صحنه حادثه اقدامات پیش بیمارستانی را برای مصدومان انجام دادند و آنها را به بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر منتقل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی