Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:07:51 GMT

مراسم یادواره شهدای دانشجو شهرستان دشتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۹۹۴۳

مراسم یادواره شهدای دانشجو شهرستان دشتی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه شهرستان دشتی عصر سه‌شنبه در این مراسم اظهار داشت: شهرستان دشتی در دوران دفاع مقدس بهترین جوانان خود را برای اسلام و در راه انقلاب تقدیم نظام کردند تا اسلام سربلند بماند و خدشه‌ای در راه امام و مسیر انقلاب وارد نشود.

حجت الاسلام علی زاهددوست افزود: از آذر ۳۲ تا سال ۵۷ جنبش دانشجویی قلم استکبار ستیزی را بر زمین نگذاشتند و در مقابل آمریکا ایستادگی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ماهیت ۱۶ آذر استکبار ستیزی و مقابله با آمریکا است و شهدا دانشجو نیز برای مقابله با آمریکای جنایتکار به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام زاهددوست افزود: امروز اگر می‌بینیم تیم مذاکره کننده با عزت و اقتدار در وین شرکت می‌کند مدیون قدرت شهدا هستیم.

وی ادامه داد: اگر پیشرفت دفاعی، صنعتی و هسته‌ای داریم و حرفی برای گفتن داریم به برکت خون شهدا است.

زاهددوست با بیان اینکه شهدا باید آرمان شهدا را بدانند، خاطر نشان کرد: امروز دانشگاه و مدرسه ما بیش از گذشته نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

کد خبر 5370213

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر روز دانشجو دشتی خورموج بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان روز دانشجو معلولان ایلام واکسن کرونا عکس استانها سازمان تبلیغات اسلامی شیراز لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228476 برچسب‌ها استان یزد شهید گمنام یادواره فرهنگی

دیگر خبرها

  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز