Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کمیل پرناک، رئیس جمعیت هلال احمر آستانه اشرفیه گفت: پیکر راننده خودروی سمند سقوط کرده به کانال حشمت رود در روستای سالستان این شهرستان پس از گذشت ۴ روز پیدا شد.

او افزود: پیکر راننده ۳۹ ساله این خودرو با تلاش روزانه بیش از ۳۰ نفر از امدادگران هلال احمر گیلان و نیرو‌های مردمی روز گذشته (سه شنبه ۱۶ آذر ماه) یک کیلومتر پایین‌تر از محل سقوط کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر آستانه اشرفیه تصریح کرد: این خودروی سمند حدود ساعت ۳ بامداد روز جمعه ۱۲ آذر ماه در کانال آب حشمت رود سد روستای سالستان این شهرستان سقوط کرده بود.

بیشتر بخوانید

سقوط خودروی سمند به کانال حشمت رود در آستانه اشرفیه یک کشته در حادثه سقوط خودرو در رشت  سقوط خودرو موجب مرگ راننده شد

حشمت‌رود یک کانال انتقال آب و از رودخانه‌های مهم شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سقوط خودرو جمعیت هلال احمر حادثه رانندگی آستانه اشرفیه حشمت رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سقوط وحشتناک یک هواپیمای روسی (فیلم) سقوط ابر‌های بارور در بیابان‌های عربستان (فیلم) خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)

دیگر خبرها

  • عاقبت کار با موبایل هنگام رانندگی (فیلم)
  • زیر گرفتن وحشتناک مردم توسط یک راننده فراری (فیلم)
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد