Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرمانده ناوگان شمال نداجا، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره ایجاد نیروی دریایی در خور و در شان نظام و ملت، یادآور شد: با اهتمام کشورهای همسایه، دریای خزر همواره دریای صلح و دوستی بوده و سیاست ما بر همین اصل استوار بوده و تلاش برای برقراری صلح و دوستی ادامه دارد.

ناخدا یکم عرشه حمیدرضا سعادت در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه خود را سرباز نظام و در خدمت ملت بزرگ ایران می دانم، اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امانتدار نظام و مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حفظ آمادگی و ارتقای توان رزمی و دفاعی ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی را در صدر برنامه ها دانست و افزود: برنامه های محوری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را با دو محوز نیروی انسانی و تجهیزات دنبال می کنیم.

فرمانده جدید ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انسانی ولایتمدار و باغیرت را سرمایه نظام دانست و تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و متعهد همواره در عرصه های ملی و بین المللی حضور با اقتدار داشته است.

ناخدایکم سعادت، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره ایجاد نیروی دریایی در خور و در شان نظام و ملت، یادآور شد: با اهتمام کشورهای همسایه، دریای خزر همواره دریای صلح و دوستی بوده و سیاست ما بر همین اصل استوار بوده و تلاش برای برقراری صلح و دوستی ادامه دارد.

وی برگزاری رقابت های جام دریا با حضور نیروی دریایی ارتش های کشورهای حاشیه دریای خزر را فرصت خوبی برای ارتقای تعامل و دوستی دانست و گفت: امسال این رقابت ها با حضور ۴۰۰ ورزشکار در ناوگان شمال برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ناوگان شمال نیروی دریایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ناوگان شمال صلح و دوستی دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج کوتاه در دریای خزر

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر امروز جمعه ۷ اردیبهشت با موج کوتاه همراه است.

سرعت وزش باد امروز در نزدیک سواحل استان تا ۶ متر بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

ارتفاع موج هم در این مدت تا ۰۵ متر برآورد می‌شود.

بزرگترین دریاچه جهان در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • موج کوتاه در دریای خزر